Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 10:53   #335
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg kan da fint finne på å si guling også, altså sånn helt for meg selv. F.eks når jeg kjører bil. Jeg synes det kommer helt an på måten man sier ting på.

Du sier det sikkert varmt og kjærlig.

Ordet hore er sikkert sårende for noen, ordet kjerring er sårende for noen, flatbanker er sikkert sårende for noen, sånn er det sikkert med mange ord. Skal man liksom ikke få bruke disse ordene da?

Eh nei. Jeg synes ikke det.

Ja ja, nå hører uansett ikke "de" hvordan ord jeg bruker så jeg snakker akkurat sånn jeg vil. Hva "de" eller noen her mener om saken er ett fett for meg. Jeg kommer aldri til å slutte å kalle en neger en neger.

Hilsen politisk ukorrekt.

Jeg tviler ikke et øyeblikk på at du driter i hva "de" mener.

Nå har det seg sånn at jeg allerede har vært i en slik jobb i 6 år og brukt dette ordet flere ganger offentlig blant alle slags mulige folkeslag. INGEN reagerte. INGEN!!!!! Men det var jo før i tiden hvor folk ikke trengte å være så jævlig politisk korrekte og før det ble "forbudt" å bruke det.

Hvor jobbet du sa du? I mottaksskranken for slaveimport? USA 1850?

Nei for meg er det helt i orden at de i offentligheten har sluttet å kalle negere for negere, men JEG trenger ikke å bry meg om det. Jeg kan snakke sånn jeg vil til de jeg kjenner fortsatt. Og de aller fleste jeg kjenner sier fortsatt neger (uten å mene noe stygt med det), men det er ikke dermed sagt at de ikke er opplyst om at det ikke brukes offentlig mer.

Jeg er i grunnen enig med Skremmern. ack og vennene hennes er ikke ordentlige personer. For det finnes ikke slike mennesker, gjør det ?