Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å bli tatt for å være noen andre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 14:17   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Å bli tatt for å være noen andre

Blir du ofte det?

I dag kom det en dame bort til meg på tbanen og tok skikkelig rundt meg før hun innså at jeg ikke var den hun trodde jeg var. Jeg ble litt lettet for jeg klarte overhodet ikke å huske at jeg hadde sett henne før. "Du ser akkurat ut som Nina" sa hun. Så vet jeg det.

Eksen min trodde en gang han så meg i hjembyen min etter at det ble slutt. Han gikk bort til damen, stakk en finger i øret hennes og sa "unnskyld du har en finger i øret". Damen, som ikke var meg, så ironisk på han og sa "ja jeg kjenner det, kan du ta den ut?". Jeg kan ikke en gang tenke meg hvor flau han må ha vært. Jeg tror ikke jeg hadde overlevd.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 14:19   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli tatt for å være noen andre

Finger i øret?

Nei, jeg er visst unik.

Gammel 27-08-08, 14:23   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nei, jeg er visst unik.

Nei, det er du ikke. Eller jo, det er du, men ut fra bilder jeg har sett av deg kunne jeg kanskje gitt deg en knusklem eller puttet finger i øret ditt (nei, forresten ikke) før jeg innså at det var feil person. Du er snygglik ei jeg kjenner.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 14:26   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappa hadde visst begynt å kjefte på ei jente/dame på et kjøpesenter en gang, for han trodde det var jeg som hadde skulket skolen.

Ja, også har jeg blitt spurt om dame nr. 2 i dette innslaget er meg. Og det synes jeg ikke er så rart, for jeg synes hun er skremmende lik meg (slik jeg ser meg selv, i alle fall):

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 14:28   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en kusine som er så lik meg at jeg tidligere kunne se på bilder av henne og først etter noen sekunder innse at de ikke var av meg.

Gammel 27-08-08, 14:32   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Å bli tatt for å være noen andre

Nei, jeg er visst også unik.

Men, finger i øret?

Sist redigert av Aminta : 27-08-08 kl 14:42.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 14:38   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Du er snygglik ei jeg kjenner.

Så mye for den teorien.

Gammel 27-08-08, 14:41   #8
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Nei, egentleg ikkje, men eg blir veldig ofte tatt for å vere tilsett i butikk av ein eller annan grunn

Har forøvrig veldig lik stemme som min søster, og både husbønder, øvrig familie og vener tar stadig feil

Gammel 27-08-08, 14:58   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Joda.
Jeg har visst vært på ganske mange fester i Karasjok der jeg har gjort mye minneverdig.
Jeg må ha vært usannsynlig full på samtlige, for jeg husker hverken festene eller de som mener de har snakket med meg der.
Ellers blir jeg ofte tatt for å være søstrene mine eller noen av søskenbarna.

Ei av søstrene mine fikk forøvrig en god latter en kveld på byen:
En mann kom og satte seg ved siden av henne, og lurte på om hun hadde en søster som jobbet i en av barnehagene i bygda.
Den dama var nemlig så usannsynlig fin, sa han, at hver morgen når han kom for å levere varene til kjøkkenet, holdt han nesten på miste eskene i gulvet fordi han ikke klarte å konsentrere seg om noe annet enn henne.
Da var det min søster svarte:
"Jeg har ingen søster som jobber i den barnehagen. Jeg, derimot, jobber der..."

Gammel 27-08-08, 15:04   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så "meg selv" i Brüssel en gang. Var på besøk til ei venninne som va au pair, og så var vi på en butikk. Og da møtte vi ei som var utrolig lik meg. Det var nesten litt ekkelt.

Men ellers tror jeg få er særlig like meg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 15:13   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk roper stadig "Angelina! I love you!" etter meg.

Jeg er visst prikk lik ei søster av noen jeg kjenner, ellers er det smått med sånt. Bortsett fra broren min, da. Heldigvis er det ikke så mange som tar feil av oss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 15:20   #12
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg har aldri sett noen som er særlig lik på meg, men det er en mann her i byen som er prikklik min bror. Jeg har flere ganger ropt hei og gått bort til ham for så å innse at det er feil person. Veldig ubehagelig.

Gammel 27-08-08, 15:21   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Denne dama som fikk en finger i øret har forøvrig blitt observert av flere av vennene mine samt moren min. De er enige om at hun ligner skummelt mye på meg. Men jeg har penere tenner .

Gammel 27-08-08, 15:21   #14
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, blir visst det. Det begynte da jeg hadde praksis på sykehuset, og jeg var visst skremmende lik ei som hadde jobbet der. Jeg fikk høre det hver dag av noen, og de gnålet og gnålet om det. Jeg visste ikke hvem denne damen var heller jeg, men fikk vite hvor hun nå jobbet, og jeg troppet opp i butikken for å se om det virkelig var sant at jeg hadde en dobbeltgjenger. Jeg synes slett ikke jeg er lik henne jeg da. Hun er mye rundere enn meg, hun er mye kortere, og hun er mye eldre Det eneste jeg synes vi har til felles er navnet. Hun heter det samme som meg. Jeg måtte faktisk spørre henne en gang jeg var på butikken, om hun syntes vi var like, for jeg fikk høre det hele tiden, og hun var enig med meg om at vi slett ikke er like. Jeg kan ikke noe for det, men det irriterer meg at folk synes vi er så like...

Gammel 27-08-08, 15:25   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Divine:
Jeg måtte sjekke og ja du er anske lik dame nr 2 ja.

Heldigvis for alle andre er det ingen som jeg har sagt jeg er sønn lik noen andre.
Men datteren til min nevø er det stadig vekk folk som tror er min. Hun er 11 år og lik sin pappa, jeg er noen år eldre og veldig lik min pappa, som forøvrig ikke er min nevøs bestefar.
Bilde av min søster på pappa sin side fra hun var i 20 årene er som å se meg. Men hun er da 16 år eldre en meg og vi er ikke så like nå lengre.

Gammel 27-08-08, 15:26   #16
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, blir visst det. Det begynte da jeg hadde praksis på sykehuset, og jeg var visst skremmende lik ei som hadde jobbet der. Jeg fikk høre det hver dag av noen, og de gnålet og gnålet om det. Jeg visste ikke hvem denne damen var heller jeg, men fikk vite hvor hun nå jobbet, og jeg troppet opp i butikken for å se om det virkelig var sant at jeg hadde en dobbeltgjenger. Jeg synes slett ikke jeg er lik henne jeg da. Hun er mye rundere enn meg, hun er mye kortere, og hun er mye eldre Det eneste jeg synes vi har til felles er navnet. Hun heter det samme som meg. Jeg måtte faktisk spørre henne en gang jeg var på butikken, om hun syntes vi var like, for jeg fikk høre det hele tiden, og hun var enig med meg om at vi slett ikke er like. Jeg kan ikke noe for det, men det irriterer meg at folk synes vi er så like...

Nå ble jeg nysgjerrig, gitt - kan ikke komme på noen som er lik deg, jeg...

Gammel 27-08-08, 15:30   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Nå ble jeg nysgjerrig, gitt - kan ikke komme på noen som er lik deg, jeg...

PUH!

Hun jobber forresten på Europris...kikk ekstra godt neste gang du skal dit...og kom med tilbakemelding

Gammel 27-08-08, 17:28   #18
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ofte blitt fortalt at jeg ligner veldig på noen, spurt om jeg har en søster der-og-der og så videre, men finger i øret har jeg hittil ikke opplevd. Jeg har visstnok minst en dobbeltgjenger, en person med samme fornavn, samme utseende og samme yrke og som i tillegg har jobbet i samme distrikt som meg. Hun er visstnok veldig flink og jeg tror jeg har fått mange ufortjente komplimenter på grunn av henne.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 17:59   #19
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har blitt tatt for å være en annen, på en bensinstasjon en gang. En mann kom bak meg, og kløp meg i sideflesket, sånn at jeg skvatt til og hylte. Han beklaget veldig da, og sa han trodde jeg var ei venninne av han.

Ellers så har jeg en dobbeltgjenger i Russland. Hun har mørkt hår, og jeg har lyst, ellers er vi prikk like.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 18:01   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ligner bare på meg selv.
:unik:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.