Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 22:19   #221
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Jeg kalte meningene dine i denne tråden hurpete og snevre. Ja, for vi holder oss vel til denne tråden eller, Rine? Å nei, det var jo bare meg det.

Gammel 08-09-09, 22:26   #222
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Fant du ut hvem det var som ringte, a.C?

Nope, hun var ikke der. Men jeg fant ut hvorfor jeg ble ringt, og det er strengt tatt ikke skolens skyld. Dog var tonen fortsatt under enhver kritikk, og jeg slenger vel avgårde en vennlig mail til rektor, tenker jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:27   #223
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kalte meningene dine i denne tråden hurpete og snevre. Ja, for vi holder oss vel til denne tråden eller, Rine? Å nei, det var jo bare meg det.

Jeg har allerede sagt at jeg har holdt meg i tråden, og for å være helt ærlig kjenner jeg at det bryr meg midt i ryggen om du tror meg eller ikke. Jeg får alltid følelsen av å bivåne et Ricky Lake show når du gjør ditt inntog. (Intrigemakeri og drittslenging over en lav sko...)

Foreslår at du kvitter deg med den megasvære "chipen" du utvilsomt må ha på skulderen din, så kan vi snakkes senere. Eller evt. ikke.

Sist redigert av rine : 08-09-09 kl 23:14. Årsak: Hadde glemt en bokstav.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:34   #224
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nope, hun var ikke der. Men jeg fant ut hvorfor jeg ble ringt, og det er strengt tatt ikke skolens skyld. Dog var tonen fortsatt under enhver kritikk, og jeg slenger vel avgårde en vennlig mail til rektor, tenker jeg.

Hun. Var. Ikke. På. Møtet?! Etter å ha ringt deg opp og proklamert oppmøteplikt?!

En hyggelig e-post til skolens rektor synes på sin plass her, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 22:42   #225
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

COOL!!! Jeg klarte FIRE. SP - sjekker du om de kom frem?

Det minner meg om dengang i dataalderens ungdom at jeg hadde så treig maskin at jeg kunne jukse i kabal. Den brukte så lang tid på å flytte kortene, at jeg kunne dra vekk kortet, og åpne det som lå under.

Ribben. Så vidt jeg kan erindre har ribben ingen spesiell plass i Jehovas Vitners diett, hverken på den ene eller andre måten.

Jeg tror SF mener ribba, ikke ribbein. *Oversetter fra vestkant- til østkant-språk*

Gammel 08-09-09, 22:45   #226
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det minner meg om dengang i dataalderens ungdom at jeg hadde så treig maskin at jeg kunne jukse i kabal. Den brukte så lang tid på å flytte kortene, at jeg kunne dra vekk kortet, og åpne det som lå under.

Jeg tror SF mener ribba, ikke ribbein. *Oversetter fra vestkant- til østkant-språk*

Jah, jeg begynte jaggu å lure et øyeblikk der. Men, ribbe er heller ikke hverken ditt eller datt i Jehovas Vitners kosthold.

Gammel 08-09-09, 22:45   #227
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kødder nå, ikke sant? Det bør være rimelig opplagt for enhver at HIs (hey, det er jo meg!) poeng med denne tråden var å fruste litt over en telefonsamtale som ikke ga et veldig positivt inntrykk av skolens representant i denne sammenhengen.

Ja, det er jo det jeg sier. Jeg sier også at Rine mest sannsynlig skrev helt generelle ting i tråden. Poenget mitt var at hun svarte upersonlig i en personlig tråd. Og fikk kommentarer som gikk på at hun var ufin.

Jeg synes jo at det at aleneforeldre bør skaffe seg et nettverk hverken er ufint (eller spesielt oppsiktsvekkene), hadde den kommet i en generell diskusjon hadde den vært helt grei. (Og jeg er faktisk i en situasjon hvor jeg trenger større nettverk. Jeg burde feks hatt barnevakt på lørdag fordi jeg og mannen er innvitert bort, men jeg får ikke tak i noen. Og hvis jeg la ut en frustetråd om det, så hadde jeg også blitt snurt hvis noen hadde svart: "Nei, du burde ha skaffet deg et nettverk, him. *tsk* *tsk*" Men uansett hvor snurt jeg hadde blitt - og jeg hadde blitt jævlig sur - så betyr ikke det at den som skrev det var dårlig å formulere seg. Eller ute etter å ta meg. Eller en bitch etc. Mest sannsynlig hadde det vært en generell kommentar som hadde passet dårlig.)

Gammel 08-09-09, 22:49   #228
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det er jo det jeg sier. Jeg sier også at Rine mest sannsynlig skrev helt generelle ting i tråden. Poenget mitt var at hun svarte upersonlig i en personlig tråd. Og fikk kommentarer som gikk på at hun var ufin.

Jeg synes jo at det at aleneforeldre bør skaffe seg et nettverk hverken er ufint (eller spesielt oppsiktsvekkene), hadde den kommet i en generell diskusjon hadde den vært helt grei. (Og jeg er faktisk i en situasjon hvor jeg trenger større nettverk. Jeg burde feks hatt barnevakt på lørdag fordi jeg og mannen er innvitert bort, men jeg får ikke tak i noen. Og hvis jeg la ut en frustetråd om det, så hadde jeg også blitt snurt hvis noen hadde svart: "Nei, du burde ha skaffet deg et nettverk, him. *tsk* *tsk*" Men uansett hvor snurt jeg hadde blitt - og jeg hadde blitt jævlig sur - så betyr ikke det at den som skrev det var dårlig å formulere seg. Eller ute etter å ta meg. Eller en bitch etc. Mest sannsynlig hadde det vært en generell kommentar som hadde passet dårlig.)

Svada. Beklager, men dette er svada. Om rines kommentarer hadde kommet med samme type ordlegging i en generell tråd om forskjellige familiesituasjoner og nettverk, hadde det fortsatt vært like ille.

Og som jeg poengterer igjen og igjen, dette var ikke en personlig tråd når vi hadde kommet så langt. Om derimot rine hadde sagt direkte til meg at "det burde da ikke være noe problem å skaffe seg et nettverk når du skal på foreldremøter", da kunne du dratt personlig-kortet.

Gammel 08-09-09, 22:58   #229
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå aner jeg forresten ikke hvem som er MN.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 23:03   #230
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 23:10   #231
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh... Selvfølgelig!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 23:13   #232
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hun. Var. Ikke. På. Møtet?! Etter å ha ringt deg opp og proklamert oppmøteplikt?!

En hyggelig e-post til skolens rektor synes på sin plass her, ja.

Jeg er oppriktig sjokkert. Noen burde lære henne en ting eller to om møteplikt. Jeg foreslår at vi alle møter opp utenfor huset hennes ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 07:28   #233
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jah, jeg begynte jaggu å lure et øyeblikk der. Men, ribbe er heller ikke hverken ditt eller datt i Jehovas Vitners kosthold.

Neida. Men når de spiser den på julaften og åpner pakker etterpå så begynner den helt vanlige onsdagen å ligne på julaften altså.

(Ikke alle da, men noen her i bøgda gjør det sånn)

Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:45   #234
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida. Men når de spiser den på julaften og åpner pakker etterpå så begynner den helt vanlige onsdagen å ligne på julaften altså.

(Ikke alle da, men noen her i bøgda gjør det sånn)

Yep, den ser jeg. Jeg hang meg mer opp i menyen, skal jeg ærlig innrømme. That's a first!

Gammel 09-09-09, 10:59   #235
Slettet bruker
Passiv

Standard

Yep, den ser jeg. Jeg hang meg mer opp i menyen, skal jeg ærlig innrømme. That's a first!

Jeg synes det er litt kult jeg. Det er snik-hednifisering. I og med at det absolutt ikke er jul så blir det jo mer et midtvintersblot.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.