|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg kalte meningene dine i denne tråden hurpete og snevre. Ja, for vi holder oss vel til denne tråden eller, Rine? Å nei, det var jo bare meg det.
|
|
|
#222 |
|
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har allerede sagt at jeg har holdt meg i tråden, og for å være helt ærlig kjenner jeg at det bryr meg midt i ryggen om du tror meg eller ikke. Jeg får alltid følelsen av å bivåne et Ricky Lake show når du gjør ditt inntog. (Intrigemakeri og drittslenging over en lav sko...) Sist redigert av rine : 08-09-09 kl 23:14. Årsak: Hadde glemt en bokstav. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Bedreviter
|
Hun. Var. Ikke. På. Møtet?! Etter å ha ringt deg opp og proklamert oppmøteplikt?! |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Travelt opptatt
|
Det minner meg om dengang i dataalderens ungdom at jeg hadde så treig maskin at jeg kunne jukse i kabal. Den brukte så lang tid på å flytte kortene, at jeg kunne dra vekk kortet, og åpne det som lå under.
Jeg tror SF mener ribba, ikke ribbein. *Oversetter fra vestkant- til østkant-språk*
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Leser
|
Ja, det er jo det jeg sier. Jeg sier også at Rine mest sannsynlig skrev helt generelle ting i tråden. Poenget mitt var at hun svarte upersonlig i en personlig tråd. Og fikk kommentarer som gikk på at hun var ufin.
|
|
|
#228 |
|
|
Svada. Beklager, men dette er svada. Om rines kommentarer hadde kommet med samme type ordlegging i en generell tråd om forskjellige familiesituasjoner og nettverk, hadde det fortsatt vært like ille. |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Truth is in the x-files
|
Jeg er oppriktig sjokkert. Noen burde lære henne en ting eller to om møteplikt. Jeg foreslår at vi alle møter opp utenfor huset hennes ...
|
|
|
#233 |
|
Passiv
|
Neida. Men når de spiser den på julaften og åpner pakker etterpå så begynner den helt vanlige onsdagen å ligne på julaften altså. |
|
|
|
#234 |
|
|
Yep, den ser jeg. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Passiv
|
Jeg synes det er litt kult jeg. Det er snik-hednifisering. I og med at det absolutt ikke er jul så blir det jo mer et midtvintersblot. |
|
![]() |
|
|