Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Du kødder nå, ikke sant? Det bør være rimelig opplagt for enhver at HIs (hey, det er jo meg!) poeng med denne tråden var å fruste litt over en telefonsamtale som ikke ga et veldig positivt inntrykk av skolens representant i denne sammenhengen.
Ja, det er jo det jeg sier. Jeg sier også at Rine mest sannsynlig skrev helt generelle ting i tråden. Poenget mitt var at hun svarte upersonlig i en personlig tråd. Og fikk kommentarer som gikk på at hun var ufin.
Jeg synes jo at det at aleneforeldre bør skaffe seg et nettverk hverken er ufint (eller spesielt oppsiktsvekkene), hadde den kommet i en generell diskusjon hadde den vært helt grei. (Og jeg er faktisk i en situasjon hvor jeg trenger større nettverk. Jeg burde feks hatt barnevakt på lørdag fordi jeg og mannen er innvitert bort, men jeg får ikke tak i noen. Og hvis jeg la ut en frustetråd om det, så hadde jeg også blitt snurt hvis noen hadde svart: "Nei, du burde ha skaffet deg et nettverk, him. *tsk* *tsk*" Men uansett hvor snurt jeg hadde blitt - og jeg hadde blitt jævlig sur - så betyr ikke det at den som skrev det var dårlig å formulere seg. Eller ute etter å ta meg. Eller en bitch etc. Mest sannsynlig hadde det vært en generell kommentar som hadde passet dårlig.)