Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Navneskilt på vogn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 10:01   #121
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

. Og at folk betaler i dyre dommer når ungen har langt navn

Skiltene koster det samme uansett lengden på navn. :åpplyser:

Gammel 20-01-07, 11:54   #122
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det et mål i seg selv at det ikke skal matche eller? Det har vel like mye med sans for form, stil og smak å gjøre som at det er et "snobbefenomen".

Jupp. God smak er gratis

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:12   #123
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jupp. God smak er gratis

Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 12:44   #124
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Gammel 20-01-07, 12:53   #125
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke lese hele tråden, jeg er bare innom for å si at jeg ikke visste at navneskilt for vogner eksisterte en gang.

Gammel 20-01-07, 13:11   #126
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

mumrik:

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et skilt med teksten Buggis, til å feste på Simovogna mi.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:13   #127
Siv
Passiv

Standard

[quote=Muad'Dib;200802]Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.[/quote]

Bra sagt. Helt enig.

Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:04   #128
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg ville ikke ha kjøpt et sådant skilt selv, men kan da ikke se hvorfor de fremprovokerer så fjentlige reaksjoner ? Om en nybakt mor sad med øl og sigaret ved siden av vognen, eller - og dette har jeg desværre set flere gange - foreldre som står og hiver i en spillemaskine mens ungen sitter og glaner ved siden av, se, det synes jeg er absolutt dårlig.

Men en stolt mor som har satt ID-merke på ungens første glis ? Nei, det kan jeg ikke hidse meg opp over. Og å ha et sådant skilt på ungens dør, det kunne jeg fint ha funnet på. Bra lesetrening også, det.

Helt enig! Eksemplene dine er knallgode, og en langt større grunn til å blir provosert og irritert over. Å irritere seg om noe så lite viktig som en vognskilt som tilfeldigvis har blitt siste nytt på vognfronten i Noreg, synes jeg er helt latterlig. Like latterlig som de som irriterer seg grønne av buggis-vogner og som selv triller rundt på marineblå Simo-vogner og sorte Teutonia.....

Gammel 20-01-07, 14:08   #129
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et skilt med teksten Buggis, til å feste på Simovogna mi.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:18   #130
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jaja, jeg er vel "harry", "lynharry" og "blodharry" jeg....

Bryr jeg meg om hva andre synes egentlig? Niks!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 16:28   #131
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes verken det er fint eller kult og ville aldri hatt et sånt skilt selv. Men jeg gidder ikke bruke masse krefter på å irritere meg over det. Folk får gjøre som de vil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 18:47   #132
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av devon, her.

Uhu jeg har ikke vært på Grand Canaria Har ikke navneskilt på vogna.

Gammel 20-01-07, 20:13   #133
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

mumrik:

Hvis du har såååååå lyst på en Buggis,hadde jeg heller brukt pengene mine på det istedet for et skilt.

Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:32   #134
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Navneskilt på vogn

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Hvis du har såååååå lyst på en Buggis,hadde jeg heller brukt pengene mine på det istedet for et skilt.

Ja, buggis er nok det Dragen har mest lyst på her i verden

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:42   #135
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke hatt et på vognen min hvis jeg hadde hatt en. For meg går det mest på at jeg synes at de jeg har sett har hatt skiltet festet veldig langt ned. Ser upraktisk ut. Synes det ser helt greit ut på andre, jeg får med meg litt navnetrender av det også.

Jeg har derimot lurt på et slikt skilt til meg selv for å ha på sparken (men jeg må kjøpe meg spark først ... Elsker å sparke, men det er jo ikke ofte det er føre til det.)

Sist redigert av him : 20-01-07 kl 20:49. Årsak: La til: på andre
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:45   #136
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen sterke meninger om det. Ville ikke hatt det selv, men (som den motstandaren av at alt betegnes som HARRY) jeg er, synes jeg det er litt søtt. Tenker på den überstolte mammaen eller pappaen som triller rundt på vogna.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 20:53   #137
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Riktig. Jeg tror forresten jeg kjenner flere i min generasjon som har vært backpackere i Thailand enn som har vært på chartertur på Gran Canaria.

...og Tenerife invaderes av hype klatrere (du vet, typen som buldrer med bar overkropp og lue på), så det er definitivt over den verste harryperioden.

Gran Canaria er for alle! Den som sier noe annet har mest sannsynlig ikke vært der de siste 15 år eller har forutintatte meninger.

Gammel 20-01-07, 20:55   #138
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gran Canaria er for alle! Den som sier noe annet har mest sannsynlig ikke vært der de siste 15 år eller har forutintatte meninger.

Grand Canarie er jo "hot" igjen nå, men det var jo en periode hvor man absolutt ikke skulle sette sine ben på GC, da dro alle i samlet flokk andre plasser. Det er trender innenfor reiseliv også, selv tror jeg India blir det neste store.

Gammel 20-01-07, 21:11   #139
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Grand Canarie er jo "hot" igjen nå, men det var jo en periode hvor man absolutt ikke skulle sette sine ben på GC, da dro alle i samlet flokk andre plasser. Det er trender innenfor reiseliv også, selv tror jeg India blir det neste store.

him da!!! Grand Canarie!!!!! Du må reise dit og i alle fall få kjøpt med deg et postkort sånn at du lærer å skrive Gran Canaria

Nei, omkring den tiden da det i regi av turoperatørene ble arrangert 2-4 grisefester hos Antonio's i uken pr. turoperatør, da var det vel ikke akkurat like attraktivt å reise dit, nei. Det var vel omkring den tiden da Sällskapsresan ble innspilt der (film nr 1 med Lasse Åberg og Jon Skolmen).
Nå er det blitt en svært attraktiv helårs-destinasjon med flotte mange genuine særpregede hoteller i alle prisklasser, mange flotte leilighetskompleks og hus til salgs, fantastisk gode restauranter, kjempefine veier, topp shopping (da spesielt i hovedstaden) og dessuten er det lett tilgjengelig med daglige ruteflyvninger året rundt i tillegg til alle charterselskapene som flyr dit. osv.osv.

Guri nå har jeg sporet helt av igjen... sorry.

Hadde jeg vært inne på tanken om å pr. i dag kjøpe feriebolig i utlandet, hadde jeg ikke vært i tvil, det hadde blitt Gran Canaria.

Gammel 20-01-07, 21:21   #140
him
Leser

him sin avatar

Standard

him da!!! Grand Canarie!!!!! Du må reise dit og i alle fall få kjøpt med deg et postkort sånn at du lærer å skrive Gran Canaria

Sorry, skriveleif!

Jeg har vært der og synes det er en helt OK plass, men for oss har egentlig ikke destinasjonen vært viktig, vi har dratt "hvor som helst". Vi har brukt å reise fordi at ungene er en del plaget med atopisk eksem, så for oss er det sol og (helst salt) vann som er prioritet en.

Jeg er sær når det gjelder reising. Jeg synes alltid jeg treffer på spennende mennesker, eksotiske ting og overraskelser uansett hvor jeg er. Jeg har truffet like mange spennende folk på jobbkurs i Stockholm, som jeg gjorde i New Orleans (men i New Orleans ble jeg kalt for sweety, det var jo et ekstra pluss da!) Det hender enda at jeg kan sitte sammen med trøndere og bli dypt fasinert at kulturen deres - jeg har bodd her i 10 år.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.