|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Mange.
|
|
|
#122 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?
|
|
|
#123 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Siden det snakkes mye om meg og sexlivet mitt og sånn i denne tråden, har jeg lagt til et passende emneord.
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har møtt noen |
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
Og for en fantastisk middag!
|
|
|
#128 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva i all verden snakker du om? |
|
|
|
|
|
#130 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg har møtt flere, både i kraft av at vi bor på samme sted, at vi har vært på NM-treff før og enkelte kjente jeg også pre-FP. Jeg har handlet av et par stk og møttes i den forbindelse. Også treffer jeg på hvertfall ei i gangene på jobb av og til, men det er ikke alltid jeg er like oppmerksom og kommer på å hilse før etterpå.
|
|
|
#131 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#133 |
|
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjente et par stykker godt fra før, og så har jeg oppdaget at jeg kjente noen fra gammelt av / organisasjonsliv / diverse. Har ikke møtt noen enda som jeg ikke kjenner fra før IRL, men har i det minste vage planer om noe slags barseltreff til høsten med opptil flere.
|
|
|
|
#134 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner mange og har truffet flere. Noen siden NM og enda flere gjennom FP.
|
|
|
#135 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Kjenner ingen.
|
|
|
#136 |
|
Dig for victory!
|
Det fine er at det kan man ikke vite sikkert. Plutselig oppdager du at du kjenner noen likevel. Og siden dette er FP, så kan du banne på at det er de folka du liker best.
|
|
|
|
#138 |
|
Tatt på
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Mannen min har bodd sammen med en FP-er som jeg har festet, studert og jobbet sammen med og så er mannen en veldig god venn av fetteren til Skilpadda uten at det har noen betydning egentlig.
|
|
|
#139 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner en del FPere, har en del som venner på fjesboka, har tilbragt flere netter sammen med en del, hatt noen som gjester i bryllupet vårt for noen år tilbake, vært i bryllupet til enkelte og truffet en god del. Men alle disse kjente jeg før jeg ble medlem her inne da. De fleste fra SG, men så har jeg også noen naboer, ect her inne. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?Jeg kjenner jo noen etterhvert, men de fleste har jeg bare møtt en gang eller to. Et fåtall jeg føler jeg kjenner. |
|
![]() |
| Emneord |
| noen |
|
|