|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#261 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?
Det tror jeg det er svart på allerede. |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Erfaren nok
|
Ser ikke noe poeng i det egentlig.
|
|
|
#264 |
|
navnet sjemmer ingen
Hvorfor er den rar og trist? Jeg synes at det virker rart å ha en slik stengt klubb inni et forum. |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Erfaren nok
|
Jeg synes den er litt fin jeg.. kanskje jeg som er rar.
|
|
|
#266 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg er ikke veldig begeistret for fora som har en åpen del, og så en lukket del hvor man kan inviteres inn hvis man er "bra nok". Det kan ha en dårlig effekt på både den åpne og den lukkede delen – jeg er ikke særlig begeistret verken for smisking og posisjonering eller for omfattende diskusjoner om hvem som er "verdige". DET er i hvert fall konfliktskapende.
|
|
|
#267 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor skjer det?Jeg syntes FP har vært et greit forum hittil i allefall, men denne diskusjonen gjør meg litt usikker. Hvis vi får alt for mange "så dumme, kjedelige og uinteressante dere er"-diskusjoner som glir over i "dårlig gjort å gjemme seg å snakke om hemmeligheter i lukkede forum"-diskusjoner kan det hende jeg må revurdere (og jeg er ikke av de første 50 nei, og jeg bryr meg ikke).
|
|
|
#268 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#269 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
|
|
|
#270 |
|
Erfaren nok
|
Men det kan være like konfliktskapende å ha et lukket forum som ingen i utgangspunktet vet av, men som kommer ut igjennom små rykter og dryss.
|
|
|
#271 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg syns også det er strålende at slike ting blir tatt opp. Og jeg tror ikke det er en fordel å ha et lukket forum som skal være hemmelig.
|
|
|
#272 |
|
Erfaren nok
|
Ja, det er jeg enig i. Som sagt så har det ikke påvirket meg i noen særlig grad.. kan jo ikke si at jeg ikke er aktiv når jeg har over 4600 innlegg
|
|
|
#273 |
|
kamerat
|
Det stemmer ikke, hver gang Privatsalongen har vært diskutert på det åpne forumet (og det begynner å bli en del ganger), har det blitt presisert at den er for mer personlige samtaler, og at det ikke er tillatt å diskutere FP-ere som ikke er medlemmer der inne. Privatsalongen er nok faktisk den delen av FP som har blitt strengest moderert.
|
|
|
#274 |
|
Erfaren nok
|
Men praten om privatsalogen har vel kommet mer i det siste, føler jeg. Som følge av at det har gått litt rykter.
|
|
|
#276 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Politikken har vært at vi svarer sannferdig på direkte spørsmål. Gjort er gjort og spist er spist. Vi får se om det blir noen endringer i den politikken, det kan godt være. Men uten Privatsalongen hadde det faktisk ikke vært noe FP-forum. Jeg føler derfor ikke så veldig stor trang til å unnskylde dens eksistens.
|
|
|
#277 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg synes egentlig at folk kan la være å spre rykter, og heller ta og SPØRRE om det er noe de lurer på.
|
|
|
#278 |
|
re:designer
Sv: Hvor skjer det?Jeg har også visst om Privatsalongen siden jeg meldte meg inn. Men kom inn litt for sent til å bli med, noe jeg fant ut litt etterpå.. Men jeg har da aldri følt på det, og heller ikke mast om å få vite hva som skjer der inne. Vi hadde jo Medlemssalongen, så der gikk det jo ann å skrive litt mer privat. Etterhvert ble jo ikke den så privat da, siden det kom flere og flere inn, så da fikk vi jo 2'eren. Men da valgte jeg heller å drite i det, og la heller bilder og sånn ut på de åpne trådene. Jeg passer meg uansett for hva jeg skriver eller poster så da er det ikke så nøye. Men det litt mer private lar jeg være, så jeg skjønner det er greit å være med i et litt mer lukket fora. Da er det gjensidig, og alle sier ting, så man er litt mer trygg på at ikke noen bare sitter og er passive, og bare "ser".
|
|
|
#279 |
|
|
Enig med MokkMokk |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dere aldri opplevd følelsen når man plutselig oppdager at de "kule jentene" har en egen klubb for spesielt inviterte - og man IKKE er invitert |
|
|
|
![]() |
|
|