Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 14:33   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg synes den er litt fin jeg.. kanskje jeg som er rar.
Men synes det er bedre at det er diskutert, og at vi har fått høre litt tanker bak privatsalongen etc. Enn at det er litt sånn "de får spørre de som tør".

For meg påvirker ikke dette mitt engasjement på FP, jeg har jo visst om salongen lenge.

Men å flytte salongen NÅ ser jeg ikke noe poeng i.. er litt sent. Da synes jeg heller den kan bli en del av forumet, sånn at alle vet om den, selv om den er lukket.

Jeg syns også det er strålende at slike ting blir tatt opp. Og jeg tror ikke det er en fordel å ha et lukket forum som skal være hemmelig.
Men jeg syns det er skikkelig synd at flere skal føle at det forandrer synet deres på forumet når de hører om et rom de ikke har tilgang til.
Eller at det skal bety så mye for noen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.