Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargete juletrelys?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 12:37   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargete juletrelys?

Dette ble en morsomt tråd!

Jeg har prøvd å venne meg av med å bruke ordet "harry", nettopp fordi det ligger en slags middelklasses avstandtaken i det som jeg syns er ekkel.

Og jo eldre jeg blir, jo mer setter jeg pris på at folk våger å rett og slett pynte med det de liker. Bare fordi de syns det er fint. (Jeg skulle bare ønske at de sluttet å gi meg pynteting i gaver... )

Selv klarer jeg ikke helt å la være å skule til hva som liksom er "ute", men har i hvert fall sluttet å styre så innmari med å finne ut hva som er "inne".

Jeg har det forresten hvitt og sikkert litt beige hjemme, men det ER fordi jeg liker det altså! (Har malt det hvitt og lyst i alle hjemmene jeg har eid siden 1995).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.