Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gaza

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-09, 12:51   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Gaza

Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre når en mann truer ungene mine med maskinpistol og han gjemmer seg bak en kvinne med et barn på armen.

Jeg skjønner at det er vanskelig for en israeler å trekke seg tilbake til en grensepost og deretter sitte på sin side og vente på at feks FN skal få ut fingeren og forsvare ham og familien hans - vi har sett at det ikke finnes handlekraft i den graden som da trengs noe sted i verden.

Derfor er det vanskelig å se løsninger på problemet i midtøsten. Men på samme måte som jeg ikke vet om jeg ville klart å plaffe ned kvinnen med barnet som sto foran han som truet mine barn, så forventer jeg også at Israel skal ha noen problemer med å gjøre akkurat det. Det ser det dessverre ikke ut til at de har, og den manglende interessen for at det er mennesker de dreper i stor stil gjør at jeg ikke greier å ha mer enn en teknisk sympati med dem.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.