Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 19:43   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Enten er Doremifa fryktelig ondskapsfull eller mangler noen antenner. I rest my case ...

Det var min første tanke også, men jeg ble usikker på fakta her:

Reagerer Skvetten like sterkt på katt som på parfyme? Hvis hun gjør det, men tar medisiner fordi hun er glad i katten sin, synes jeg ikke hun kan forlange at alle andre slutter med parfyme. (Det kan jo hende at de er glade i parfymen sin..)
Hvis Skvetten derimot er reagerer mye sterkere på parfyme enn på katter, synes jeg Dorfemia er ganske på jordet.
Jeg fikk ikke helt med meg hvorfor hun/han? Dorfemia hisser seg opp her. :innrømmer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.