Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 20:59   #11
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?

flere ekspressbusser må til (altså ikke disse gratis de har slengt inn nå, men generelt).

Vi pleier å kjøre til byn (begge jobber i sentrum), idag tok jeg bussen for jeg måtte komme meg tidligere på jobb for en gangs skyld. Første ekspressbuss går ikke før 7.05, da er jeg på kontoret sånn 7.45. Jeg tok dermed en vanlig buss kl. 6.45 (!- tidlig for meg), gikk hjemmefra 6.35, og var på jobb 7.35........, hadde jeg kjørt bil hjemmefra 6.35, hadde jeg vært på jobb før kl.7.

Ikke noe godt argument for å kjøre bil, men når begge jobber fullt, og vi har barn som skal leveres og hentes i bhg og sfo, så blir arbeidsdagene fort altfor korte.

Dette var en liten digresjon...

Men jeg kjenner forurensningen i sentrum, ja. De siste dagene har det luktet sterk vedfyring inne på jobben, klimaanlegget som drar inn den "friske" luften...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.