Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 12:03   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hva som er årsaken til luftproblemene i Bergen?

Betyr enhetstakst at det koster 25,- uansett hvor du skal innenfor Bergen kommune, eller tar jeg feil?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 13:02   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Betyr enhetstakst at det koster 25,- uansett hvor du skal innenfor Bergen kommune, eller tar jeg feil?

Jupp.
Så det koster 25 kroner fra Hylkje til sentrum, og 25 kroner fra Haukeland til sentrum.

Gammel 14-01-10, 20:27   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Stemmer Rine.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jupp.
Så det koster 25 kroner fra Hylkje til sentrum, og 25 kroner fra Haukeland til sentrum.

Da har Carolin blitt lurt på bussen. (Hvis hun måtte betale to ganger på vei inn til byen.) 50 kr tur-retur Hylkje-Sentrum er i grunn ikke dyrt. :vurderer å flyttte til Hylkje for å få mer ut av bussbilletten:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 12:33   #4
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Da har Carolin blitt lurt på bussen. (Hvis hun måtte betale to ganger på vei inn til byen.) 50 kr tur-retur Hylkje-Sentrum er i grunn ikke dyrt. :vurderer å flyttte til Hylkje for å få mer ut av bussbilletten:

Enten lurt, eller ikke smart nok til å forstå at billetten fra den første bussen også gjaldt på neste buss.

Skal på jobb i byen på tirsdag så da finner jeg vel ut av hvor mye det koster. Jeg kan kjøre den dagen, men jeg må jo prøve å bidra der jeg kan.

I dag derimot måtte jeg en tur innom legevakten så da kjørte jeg. Men kjørte lovlig. Det var veldig lite biler på veien og det var veldig bra, men det som forundret meg var at av de får bilene som var på veien så var det ikke noe forskjell på antall oddetallsbiler og partallsbiler. Jeg vil tro at folk generelt sett har fått opp øynene for situasjonen og velger å la bilen stå uavhengig av skiltnummer og derfor var det så lite biler ute i dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.