Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som jobber i barnehage, eller bare er interessert

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 19:22   #24
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som jobber i barnehage, eller bare er interessert

Opprinnelig lagt inn av Malama

Vel, det er bare frokost han har med mat til, ellers får de, så jeg har uansett ikke styring på hvor mye han spiser. Frokost har han allerede spist hjemme (for en som starter dagen rundt 6 er frokost 8.30 for sent, han får lavt blodsukker og blir vanskelig å ha med å gjøre om den kommer etter 7.30) så han har bare ei skive og noe frukt/grønnsaker. Det er til lunsj det hadde vært greit å vite hvor mye han spiser, men det forteller de knapt, og i alle fall ikke uten direkte spørsmål. Men jeg kan sikkert spørre om de kan kaste restene... dette minner meg på at jeg glemte ta med matboksen i dag, så den ligger der og koser seg med matrestene sine...

Vist han er et barn som sliter med å få i seg mat sånn at du er urolig så ville jeg bare spurt om de kan følge litt med.

Det er helt vanlig at barna spiser frokost før frokosten i barnehagen. Nesten ingen som ikke gjør det. Mange barn spiser i barnehagen bare for å være sosial med de som har vert der siden kl 7. Noen barn er ikke så sulten før de går i barnehagen og spiser bedre litt ut på morgenen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.