Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Synes dere at det er greit at ungene går på slang?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 20:13   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes dere at det er greit at ungene går på slang?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette blir for meg litt arrogant. Barn bør få med seg gode holdninger hjemmefra når det gjelder respekt for andres eiendom. Tyveri er tyveri.

Kremt, vi gikk på slang samtidig som vi lærte at det var fy fy, at man skulle være forsiktig med alle bærbusker og trær borte og hjemme, ikke ødelegge på annens eiendom osv...
Men ja, jeg anser det som veldig uskyldig i forhold til mye annet de kan finne på. Jeg av den formening at barn, også nå til dags, skal få gjøre noe av gammeldagse "bølleting" uten at vi voksne vet om det, og får vi vite om det, så er det selvfølgelig galt, si unnskyld direkte, moralpreken osv.. I denne verden av følge til og fra kompiser, aktiviteter og organisert lek under overoppsyn av voksne. Det høres sikkert ut som jeg oppmuntrer til å gjøre gale ting, det er nok ikke så ille. Og jeg ville aldri gitt signaler om at det er greit å stjele, ta seg til rette osv, men mulig jeg ville le for meg inne på rommet mitt hvis jeg fant ut at de gikk på slang i privat hage.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.