Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Det er dette innlegget jeg blir rødprikket av Smilefjes med flere og hvor Smilefjes sendte kommentaren over her. Men altså - jeg var ikke ute etter å ta Smilefjes i denne diskusjonen. Jeg er mer interessert i prinsippene og hva folk tenker om dem.
Men Smilefjes (eller andre som rødprikker): Siden du likevel tok dette fram så tar jeg sjansen på å spørre: Hva ønsker du å oppnå ved å rødprikke? Jeg tenker generelt, men du må selvsagt gjerne svare spesielt om det passer deg bedre. Er det ønsket/håpet "forbedring" hos den du prikker? Å bare gjøre oppmerksom på at du syns det innlegget var teit? At det i seg selv er litt deilig å rødprikke? Annet?
For jeg ser jo til min overraskelse ( ) at enkelte her sier at de har hatt nytte av å bli rødprikket. Det har gjort at de har tenkt seg mer om.
Jeg har hatt nytte av en rød prikk en gang.
Men det jeg ønsker å oppnå? Å si til deg at i en tråd med femhundre innlegg eller så så var dette ett av to som jeg syns var de to teiteste. Å gi deg en tilbakemelding som er tydelig og som er mer kraftfull enn det man normalt bruker - uten å trenge å avspore tråden bare for det.
Det hadde jo vært utrolig hyggelig om tilbakemeldingen fikk deg til å revurdere det du skrev og se hva i alle dager du egentlig solidariserer deg med også, men jeg har ikke sånne forventninger denne gangen.
|