Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 17:23   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er dette innlegget jeg blir rødprikket av Smilefjes med flere og hvor Smilefjes sendte kommentaren over her. Men altså - jeg var ikke ute etter å ta Smilefjes i denne diskusjonen. Jeg er mer interessert i prinsippene og hva folk tenker om dem.

Men Smilefjes (eller andre som rødprikker): Siden du likevel tok dette fram så tar jeg sjansen på å spørre: Hva ønsker du å oppnå ved å rødprikke? Jeg tenker generelt, men du må selvsagt gjerne svare spesielt om det passer deg bedre. Er det ønsket/håpet "forbedring" hos den du prikker? Å bare gjøre oppmerksom på at du syns det innlegget var teit? At det i seg selv er litt deilig å rødprikke? Annet?

For jeg ser jo til min overraskelse () at enkelte her sier at de har hatt nytte av å bli rødprikket. Det har gjort at de har tenkt seg mer om.

Jeg har hatt nytte av en rød prikk en gang.

Men det jeg ønsker å oppnå? Å si til deg at i en tråd med femhundre innlegg eller så så var dette ett av to som jeg syns var de to teiteste. Å gi deg en tilbakemelding som er tydelig og som er mer kraftfull enn det man normalt bruker - uten å trenge å avspore tråden bare for det.

Det hadde jo vært utrolig hyggelig om tilbakemeldingen fikk deg til å revurdere det du skrev og se hva i alle dager du egentlig solidariserer deg med også, men jeg har ikke sånne forventninger denne gangen.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.