Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 21:50   #11
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker og PM-er

(Drar tråden i en litt annen retning, jeg.)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Har du og Lille meg blitt erkefiender?

Jeg er mer opptatt av hva mennesker faktisk skriver, enn å "ta" noen. Jeg har grønnprikket innlegg fra medlemmer som har rødprikket meg (men det kan ha sammenheng med dårlig hukommelse , for jeg går ikke rundt og husker hvem som gir meg verken grønne eller røde prikker). Selvsagt - det er enkelte unntak.

Jeg må jo innrømme at jeg er overrasket over at såpass mange med svært høyt rykte er - etter min ringe mening - så lite i stand til å se flere sider av en sak eller å selv se at de er ute på viddene. Selvsagt vil jeg jo føle at jeg kan se flere sider av saken, all den tid jeg tross alt i større grad enn gamle travere er ny og "utenfor". Jeg er ikke med i en "gjeng". Jeg har ingen venner som støtter opp om mine innlegg og som sier at andre er teite. Jeg er kun meg.

Hvorfor sier jeg dette? Fordi jeg selv har vært "innenfor" på et annet forum. Jeg har vært i den innerste sirkelen hvor gamle travere støttet opp om hverandre og hvor nye og andre tanker ikke alltid ble like godt mottatt.

Nå sier jeg ikke at det er slik her, altså, sånn at det er sagt. Jeg syns det er mye veldig bra med FP. Jeg har fått mange gode og hyggelige tilbakemeldinger, og føler meg virkelig ikke såra og vonbråten. Blant annet elsker jeg måten admin opptrer her på. Men jeg har jo lagt merke til enkelte brukere, for å si det slik. Akkurat slik andre tydeligvis har lagt merke til meg.

Sånn skikkelig erkefiende som jeg fantaserte om en sånn som egentlig er av samme type. Supermann/Lex Luthor, Harry Potter/Draco Malfoy. Sånn som man alltid blir sint på og når den ene kommer med en fornærmelse så gisper man og kniper øynene sammen og blir veldig sint og kommer med en fornærmelse tilbake.

Vel, det kommer i alle fall ikke til å skje fra min side.

Jeg synes det er litt kult med sånne jeg, men det kan kaaaanskje være at jeg leser litt for mange tegneserier.

Kan man lese for mange tegneserier?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.