Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?
Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.
S3 er en ganske liten vogn for barnet, og lang sammenlagt. Når sittedelen vendes mot deg, blir den ganske ustabil, jeg veltet tantebarnet mitt. Kanalhjulene som er eneste alternativ ved kjøp, er av ganske dårlig kvalitet, de blir glatt slitt og trekker inn småsten. Det høres ut som en sparegris når søsteren kjører med den. Dette er en 2007 modell som er brukt i vel 3 år, ikke alle har en vogn så lenge. Reservedeler og reperasjoner er dyrt.
Jeg liker og har brukt Teutonia Mistral og Prestige i 4 år, med lufthul og hardbag.
Lang sammenlagt? I forhold til feks oth er den da slett ikke lang. Det kommer vel an på hva man sammenligner med.
At den er ustabil har ikke jeg erfaring med, men det var en svakhet på modeller før 2009 med forhjulet, husker ikke hva det var, men vognene ble visst bedre når man byttet ut en dings der. Men det er klart, en 3-hjuling er jo nødvendigvis mindre stabil enn en 4-hjuling, når vi triller i ujevnt terreng bør jeg bruke begge hender. Men det at den er så lettmanøvrert ellers gjør at jeg aldri ville ha gått over til en 4-hjuling igjen.
|