Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Ja, det er jeg nok i stand til, men det er sjelden. Jeg husker at jeg kastet en av Blåmanns skolebøker opp på hemsen i raseri en gang, og den ble noe medtatt, men ellers er det nok ikke så mye som har blitt ødelagt. Det skyldes muligens at jeg er fysisk svak og pinglete, men jeg er heller ikke veldig fysisk utagerende på den måten selv om jeg har et grusomt temperament.
Forresten kan jeg smelle med dører. Seinest i forrige uke var jeg så stressa og rasende at jeg hylte "nå orker jeg ikke mer - fint, jeg går!" og marsjerte ut i 13 minus uten ytterklær (men med sko ). Jeg smelte selvfølgelig grundig med døra (og kom inn igjen to minutter seinere, etter å ha klargjort sykkelvogna for å trille til barnehagen).
Når jeg har ekstrem uflaks i kort eller andre spill, har det hendt at både kortstokker og fulle spillebrett har smelt i gulv og vegger. Pappa pleier å referere til en episode der "Elin ble litt krakilsk, men det var ikke verre enn at Blåmann og jeg lett greide å holde henne". (De gikk ikke til fysisk aksjon, altså, men noen ganger kunne jeg trengt en tvangstrøye.)