Noen her bosatt i USA som har lyst på besøk?

Nei, men for å være seriøs ... Jeg må komme meg bort litt kjenner jeg, virkelig. Jeg må ha ferie fra alt her hjemme, ikke bare jobb, men også klimaet i heimen, og faktisk også barna. Jeg trenger å bare være meg en liten stund, og det har jeg såvisst ikke fått anledning til på all den tid. Nå kjenner jeg at det begynner å bli trangt rundt meg; jeg må ha luft, skifte vegger, gjøre noe annet uten å måtte ta hensyn til masete unger (de er jo verdens skjønneste, men ...), en utrolig komplisert mann som pt ikke bor hjemme, en sytete mor, en redusert far, en krevende jobb og i det hele tatt.
Jeg vil gjerne reise bort en tur, og jeg vil lenger avgårde enn til Danmark. Jeg vil langt bort. Jeg vil til USA (andre steder langt avsted vurderes selvsagt også). Problemet er bare at jeg har ingen å reise sammen med, så da tenkte jeg kanskje at det var noen av dere som bor over dammen som kunne ha lyst på et lite krevende besøk fra hjemlandet!? Evt. har lyst til å treffe meg hvis jeg reiser over, så jeg ikke trenger å være helt alene hele tiden ...
Dette høre nok helt sikkert veldig freidig og rart ut, og det er også veldig spontant. Det vet jeg, og jeg kvier meg således litt for å legge inn dette her i det hele tatt. Men, noen ganger må man være litt vill og gal, og virkelig leve litt også, sant!??