Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

SV-statsråd og småbarnsfar Audun Lysbakken vil ha mindre fokus på amming

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 22:55   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: SV-statsråd og småbarnsfar Audun Lysbakken vil ha mindre fokus på amming

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg savner at man løfter fram barna og barnas behov i disse likestillingsdebattene. De fortoner seg mest av alt som en drakamp mellom kvinner og menn, arbeidsgivere og politikere - og barna, de henger nå med på lasset alt etter tidens skiftende vinder.

Jeg syns amming er viktig og syns det er trist at man skal bagatellisere dette i likestillingas navn - så likestilte er vi da enda ikke, at mor og far overhodet ikke er ulike, særlig ved livets start. Forøvrig så er jeg flasket opp på MME, og det har jeg levd veldig godt med ;-).

enig i dette.

Jeg er enig i at far bør mer på bane på hjemmefronten. at permisjonen skal kunne deles i de familiene det passer inn. Det er bra for både barn og foreldre.

Jeg f.eks egner meg lite til å gå hjemme og tralle og være husmor, og kunne gjerne delt permisjonen med en far, men etter tøffe starter med begge mine så hadde jeg aldri klart å gå ut i jobb allerede etter 3-6 mnd.
Jeg er ikke enig i at staten skal bestemme dette for oss. At man Må dele sånn og sånn. det er ikke alle steder dette passer inn. Noen trives sånn og noen sånn..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.