Sv: Er så lei av å bli korrigert!
Opprinnelig lagt inn av noen, her.
Jeg har et lite brukt navn (ingen andre på barne- og ungdomskole som het det samme). Min kusine som ble født 3-4 mnd før meg, har samme fornavn og etternavn. Jeg har også en annen kusine som heter det samme (for- og etternavn). Vi er oppkalt etter eldre slektning, og vi har bare tenkt på dette som noe morsomt og hyggelig. Nå må jeg visst spørre foreldrene mine om dette er vært problematisk for de som brukte navnet før mine foreldre. Kanskje jeg ble kalt Allerallerminsteogheltubetydelige-noen mine første leveår? 
Når det gjelder mottakelse av en ny bruker: Jeg synes det er rart å gå inn på et nytt sted (to faktisk siden det også ligger på KG) og ha et "stort problem" (og litt sært problem) som første innlegg. Det blir litt som om man er en gruppe som sitter rundt et bord på en pub og det kommer en helt ukjent bort og legger ut om et problem hun har. Jeg klarer ikke å ta det helt alvorlig og kan bli litt fjasete. Kanskje ingen god egenskap, men sånn må jeg visst innrømme at jeg er.
Det noen sier her, er viktig. Et forum er jo en sosial arena. Det blir litt som en gang jeg var i damebursdag og en for meg vilt fremmed dame begynte å snakke om samlivsproblemene sine. Jeg ble litt og syntes hele situasjonen ble litt klein. Det var litt sånn "Hei, jeg heter FremmedDame og mannen min er en utro jævla dust".
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|