Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Opprinnelig lagt inn av Line*, her.
Trodde du at jeg ikke visste det? 
Jeg prøvde bare å finne eksempler på hva man kan bruke penger på, om man HAR LYST TIL DET!
Og nei: Jeg mente ikke å skrive astrologi i stedet. 
Den store forskjellen her er vel ikke hva man selv har lyst til å bruke penger på. Det store spørsmålet her er vel hva som regnes som tull&tøysTM og hva som regnes som seriøse fag. Astronomi er et studie som er godkjent av Lånekassen, kvalistetssikres av NOKUT og følger norsk lov for høyere utdanning.
Jeg TVILER på at Märthas tulleskole blir godkjent av Lånekassen, jeg tror NOKUT-folket ville ledd så de skrek om Märtha og englevenninnen hennes skulle forsøke å møte NOKUTS krav og jeg betviler at de i det hele tatt har sjekket lovverket.
Ingenting galt, rent teknisk, med å kalle Märtha en sjarlatan:
sjarlatan (fr. charlatan, av it. ciarlatano, markskriker, utroper; eg. innbygger i Cerreto, Italia), bedrager, svindler; humbugmaker; en som foregir å ha ferdigheter og kunnskaper som han el. hun ikke har.
Kunnskaper og ferdigheter innen engling og healing kan ikke bevises. Ergo tror jeg ikke før jeg får se det.