Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 19:03   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nei, men om man ikke tenker scenario: Barn våkner, blir redd og sitter alene og gråter i 30 min. Hvis man mener dette er ok og i tillegg tyr til medikamenter som "barnevakt". Da mener jeg kanskje det mangler litt evner til å sette seg inn i andres situasjon. Evne til empati. Har man ikke mer empati for sitt eget barn så skurrer det voldsomt i mine ører.
Selv om du påstår at det er akseptabelt i england. Er det virkelig det?

Nei det er det ikke. Grunnen til hvorfor det ikke er blitt større blest om det enn det var i begynnelsen, er foreldrenes egenfabrikerte løgner, om at de kunne se både dør og vindu fra leiligheten, at det var låst, og at det bare var 50 meter unna. For å ikke snakke om at de sa de hadde sjekket hvert tiende minutt (det var det første de sa), men det var jo ikke så ofte. Når det i etterkant vist seg å være helt annerledes har de mistet veldig mye sympati. Foreldrene har dessuten selv påpekt gang på gang at de gjorde som de gjorde fordi de følte seg så trygge i Portugal, og ville aldri gjort det samme i England.

Når det gjelder Nordmenn i Syden som drikker seg fulle mens ungene sover på rommet så har vi jo alltid fått klar beskjed fra media og barneombud hvor ille det er. Alle involverte i Madeleine saken har jo innrømmet at de har drukket, og at de dro ut uten barna hver kveld. Ikke at jeg synes det er så gærnt å drikke vin mens man er på ferie, men når man legger alle ting sammen så synes jeg det blir ille.

Sist redigert av Olympia : 11-09-07 kl 19:08.
Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.