Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 23:51   #12
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Vaksineskader, dokumentar på TV2 i kveld

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dokumentaren handlet ikke om MMR-vaksinen overhodet, men den gamle trippelvaksinen.

Men siden man kom inn på MMR-vaksinen: Jeg gruer meg allerede som en hund til denne neste babyen skal ha den vaksinen. Lillesøster ble så forferdelig syk av den, hun som nesten aldri hadde vært syk før, ikke gjennom barnehagestart eller noe! Og de ukene der hun var vanskelig å få kontakt med og absolutt ikke seg selv... Fy fader det var fælt!

Men det vil være værre om barnet skulle få meslinger eller kikhoste eller hva det er. Så jeg følger nok programmet. Med hjertet i halsen.

jeg svarer etterhvert som jeg leser så det kan hende noen har sagt dette allerede, men jeg sier det allikevel jeg...
MMR vaksinen kan deles opp og heller gis hver for seg og ved to års alder i stedet for ved 15mnd som det er idag.
Ved å dele den blir det visstnok lettere for kroppen å takle.
Dette ville jeg absolutt ha pratet med en lege eller helsesøster om spesielt fordi du har opplevd sterke bivirkninger med storesøster

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.