Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En kvinne med bart ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 14:49   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Ja, så har jeg startet den slemmeste tråden på FP.

Jeg beklager, Embs. Jeg mener ikke tråkke noen på tærne.
Jeg lurer helt klart på hvorfor en dame som er så ekstra opptatt av utseendet sitt ikke gjør noe med barten, -men jeg har ikke sagt at jeg synes hun er dum, stygg, fæl, ekkel. Jeg synes faktisk hun er en skikkelig flott dame. Jeg lar meg fasinere av at hun ikke gjør noe med den. Jeg ville faktisk synes det var kult om hun ikke brydde seg om den. Jeg tør ikke spørre. Det gjør man jo ikke. Så jeg grubler her da. For jeg som, tydeligvis, er slave av skjønnhetshyseriet og ikke vil ha hår i ansiktet forstår altså ikke at man ikke fjerner det. Jaja, så får jeg stå igjen som den som er overfladisk. Jeg ville altså ikke såre noen.

Sist redigert av Hønni : 06-03-08 kl 15:01.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.