Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP - en venninneklubb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-08, 09:51   #101
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP - en venninneklubb?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fiskeklubb?

Ikke vær så intern nå, husk at jeg er en fersk fisk!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 12:29   #102
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg er en av de gamle traverne og har vært med fra nesten starten. De fleste vet hvem jeg er p.g.a. historien min.

Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 12:33   #103
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er stalking fy? Jeg synes det er helt ok at folk stalker for å bli bedre kjent med brukerne og forumet. Som ny skjønner jeg at behovet for det er større enn for gamle travere.

Gammel 15-06-08, 12:49   #104
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er stalking fy? Jeg synes det er helt ok at folk stalker for å bli bedre kjent med brukerne og forumet. Som ny skjønner jeg at behovet for det er større enn for gamle travere.

Fy - både og. Følelsesmessig ja (for meg), men i praksis nødvendig på et slikt forum. Man velger jo hva man vil legge ut, og om man vil la det ligge, så sånn sett kan ingen komme i ettertid og si at jeg valgte ikke selv å offentliggjøre dette.

Gammel 15-06-08, 13:07   #105
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Tja.. om noen har lagt ut sin historie på nett og det er lett å finne det ut. Så er det faktisk ikke fy fy å lese om det.

Godt råd fra meg. Vil man bli sett så får man gå mot strømmen. Da er du ihvertfall garantert på at du blir quotet og snakket til!

Jeg personlig har store problemer med å huske hvem som skrev hva. Jeg leser vanligvis selve tråden og ikke hvem som skrev innleggene. Så da spiller ingen rolle for meg hvem er ny og ikke ny, jeg finner stadig "nye" nick som har vært medlem her en god stund og har over 1-2 tusen innlegg.

Men så er det jo så klart noen man legger godt merke til for man deler samme meninger stadig eller har vært i andre forum i sammen. Eller så klart at man har fått litt mer og bedre kontakt med ellers.

Jaja nå ble det masse prat som jeg egentlig ikke har tid å sitte for lenge med dette, for jeg har også 3 barn, 1 mann, 1 hund, 2 innekatter, hus, stort hage, jobb, kurs, trening, ryddig hus. Eh så klart jeg har masse å gjøre, har raske fingrer og rask hode!

Gammel 15-06-08, 13:08   #106
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Interessant tråd. Jeg er enig i at det er "krav" om å vite relativt mye om de høyest profilerte brukerene her. Men hvilke krav man selv stiller til forum er naturligvis av stor betydning. Jeg ønsker ikke primært en venneklubb, men et forum med stor takhøyde. Samtidig må jeg innrømme at jeg noen ganger føler meg litt snurt hvis jeg ikke får en eneste kommentar på innlegg. Dette er dog noe jeg ikke sier for høyt siden jeg ønsker meg diskusjon og nye perspektiver og ikke venneklubb.

Jeg tror kanskje du tar litt feil, de fleste kjenner antagelig ikke historien din, med unntak av de som var med fra starten og da historien utspant seg. Ikke de som meldte seg inn i løpet av de siste x antall måneder eller år. Kanskje skjer det sånn som det skjedde med meg: på et eller annet tidspunkt var det underforstått at du hadde "en historie", og at den var (litt) av betydning for det du skrev. Så måtte man søke seg bakover for å finne ut de store linjene. Da følte jeg meg som en snik, en stalker :svart samvittighet:, og vil ikke anbefale andre nye med nogenlunde oppegående samvittighet å gjøre det samme.

Signaturen min sier jo det meste om historien min. Og jeg sa de fleste ikke alle.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 13:38   #107
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Fru Snurp;1045953
Var forumjomfru før jeg gikk inn her så ingen negative vedheng nei...
Vet ikke helt hvordan alt henger sammen, men hadde fått noen røde prikker og antok at det ikke var fra de som hadde sendt prikk med positive kommentarer og da var det bare disse to "tomme" prikkene igjen.

Uten å vasse i salaten her: hvordan kan man se det forresten?[/quote]

Hvordan kan man se hva da? Prikkene ser du i kontrollpanelet ditt.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 13:50   #108
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Signaturen min sier jo det meste om historien min. Og jeg sa de fleste ikke alle.

Dette er naturligvis et følsomt tema å kverulere på, men jeg drister meg allikevel til å si at i mine øyne forteller signaturen din om et barn som døde så altfor tidlig, men selve historien omfatter jo så mye mer. Min mening er man langt fra kjenner historien selv om man vet det som står i signaturen. Det forblir selvsagt en definisjonssak.

Gammel 15-06-08, 13:52   #109
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er sabla kjapp i fingrene men ganske treig i hodet, det forklarer vel mye tenker jeg.

Jeg satt her å tenkte på det samme. Forklarer vel hvorfor jeg ikke klarer å få skrevet så mye her inne.

Gammel 15-06-08, 15:34   #110
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Er det ikke litt slik på alle forum?

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 15:46   #111
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg er ikke nødvendigvis så sikker på at det er tonen man skal se på. I mine øyne er tonen forsåvidt grei slik man snakker sammen, men man kan godt være flinkere til å svare nykommere.

Jeg har vært innom endel forum i løpet av min karriere, og det som var avgjørende for om jeg ble værende eller ikke var enkelt og greit tilbakemeldinger og svar. Dersom jeg aldri ble quotet eller diskutert med i diskusjoner, så forsvinner jeg etter en stund. Det er veldig kjedelig å være den som ingen quoter og snakker med. Den type internt plager meg. Så jeg synes det er en fin ting å være obs på å glimte litt på innleggstellerne og dra nybegynnere med i diskusjonen. (Og selvsagt ikke starte med å plukke fra hverandre argumentene til en stakkars nybegynner, men prøve å være åpen og spørrende.) Det verste som fins er å bli ignorert.

Jeg savner endel av tonen som har blitt flyttet jeg også. Ikke ha alt for dere selv i bloggene da. Drypp litt på oss andre også.

Dette er jeg helt enig i, og det er sånn jeg også gjør. Samtidig så forventer jeg ikke å bli lagt merke til sånn med en gang. Man må kanskje jobbe litt for det også.
Jeg føler meg vel egentlig ikke "med i gjengen" i den forstand og det forventer jeg heller ikke. Jeg har med vilje vært litt mer anonym her enn på andre fora, og kan derfor ikke forvente å bli gjenkjent og få et så nært forhold til andre her inne, som det kanskje kreves for å bli med. De som kjenner meg godt, eller som absolutt vil, kan nok kjenne meg igjen her inne også.
Jeg tenker også at man bør kunne forvente seg av nye medlemmer at de leser seg litt opp på hvordan tonen er her inne. Jeg brukte selv lang tid på å bli "kjent" med de forskjellige personlighetene her inne, finne ut hva de står for osv. Dette er jo en forutsetning for å kunne forstå hva som er ironi og ikke her. Ellers så liker jeg godt fjas og tull selv, men er nok lite flink til å bidra på den fronten.
Jeg er en person som er veldig sjenert overfor nye mennesker, og kan finne på å sitte å observere og lytte en god stund, før jeg blir med i samtalen. Sammen med mennesker jeg kjenner godt, kan jeg derimot bli i overkant skravlete. Dette gjenspeiler seg nok endel når jeg er inne på forskjellige fora også.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Forøvrig så er det å skrive i egen blogg (og holde den åpen for alle en stund, slik at den blir sett) den beste måten å få tilgang til andre blogger på, tror jeg.

Jeg gjør det i alle fall vanligvis slik at jeg gir tilgang til de som selv er aktive bloggere. Litt sånn "de jeg ser, de husker jeg".

Det er mulig andre er mer selektive enn meg, men jeg tror dette er normen hos en del i alle fall.

Jeg har i grunnen lurt litt på hvordan det der med blogger virker.
Er det sånn at hvis jeg har kommentert i en blogg en gang, så har jeg tilgang på den videre, om den senere skulle bli lukket? Og vil jeg få tilgang til lukkede blogger, om forfatteren har kommentert i min?
Hvordan ser jeg om bloggen jeg leser er lukket eller åpen?

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

digresjon: Egentlig ble jeg ganske nysgjerrig på hvilken "bagasje" jeg har med meg fra tidligere, siden jeg er mangeårig forumbruker og har "truffet" manger her inne på NM. Men når det er sagt så må jeg også si at jeg har blitt mottat kjempefint her inne. Jeg ER jo nykommer med mine tragiske 56 innlegg

Jeg vet iallefall at du er veldig anti røyk. Vi var i samme terminklubb på SM en gang.

Sist redigert av Hannah : 15-06-08 kl 19:54.
Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:06   #112
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg har i grunnen lurt litt på hvordan det der med blogger virker.
Er det sånn at hvis jeg har kommentert i en blogg en gang, så har jeg tilgang på den videre, om den senere skulle bli lukket?

Det tviler jeg på, selv om jeg ikke skal si det for sikkert.

Sitat:

Og vil jeg få tilgang til lukkede blogger, om forfatteren har kommentert i min?

Nei, det gjør du ikke. Du får bare tilgang til lukkede blogger når forfatteren legger deg inn på kontaktlisten sin.

Sitat:

Hvordan ser jeg om bloggen jeg leser er lukket eller åpen?

I selve bloggedelen av forumet får du kun se blogger som du har tilgang til, enten fordi de er åpne eller fordi du har fått tilgang. Blogger som du ikke har tilgang til, får du ikke se i det hele tatt.

Under avataren til en bruker ser du hvor mange blogginnlegg en bruker har skrevet (gitt at brukeren har skrevet noen i det hele tatt), og hvis du klikker på bloggantallet kommer du enten inn i bloggen eller du får beskjed om at du ikke har tilgang.

Du kan også gå inn i bloggdelen av forumet og finne "Blogger totalt:", øverst til venstre. Hvis du klikker på antallet der får du en oversikt over hvilke blogger som finnes.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:13   #113
Albertine
Passiv

Standard

Teofelia beskriver det fint. Jeg ville bare bekrefte det hun sier om at en kommentar i en blogg ikke sikrer tilgang videre dersom den blir lukket, da må forfatteren av bloggen legge deg til som kontakt.

Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:14   #114
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan også gå inn i bloggdelen av forumet og finne "Blogger totalt:", øverst til venstre. Hvis du klikker på antallet der får du en oversikt over hvilke blogger som finnes.

Nå har jeg sjekket, og det ser ut til at man bare får se de bloggene man har tilgang til her.

Gammel 15-06-08, 18:47   #115
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

4000 innlegg på ett år? Sinker.

Og selvsagt er det ikke ironi å si at Tinetoff alltid har rett når det gjelder rettskrivning. Det er bare et faktum. Og stalking er utmerket for å finne ut hvem folk er, noe som kan hjelpe til med å finne ut hvordan man skal lese dem. Og jeg forventer ellers ikke at nye vet noe som helst om meg for å snakke med meg (heller ikke om jeg har mensen eller ikke ), men generelt er det alltid lurt for nykommere å ha litt selvironi og litt bevissthet om at man faktisk er ny, og at det kan hende man misforstår ting av den grunn. Spør man på en pen måte, får man stort sett alltid en god oppklaring. Og tråkker man i salaten eller klaveret eller noens bed eller andre steder man ikke burde tråkket, så er det greit å vite at det er ganske lett å få tilgivelse her, hvis man senere viser at man er en hyggelig og/eller oppegående bruker.

Gammel 15-06-08, 19:44   #116
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Jeg har ikke lagt inn nok innlegg for at jeg skal føle meg ubesvart/ekskludert enda, men ble nesten skremt bort da jeg oppdaget at introduksjonstråden min hadde gitt meg to røde prikker av noen som ikke hadde bidratt i tråden eller lagt ved en kommentar... Provoserte noen med å si hei? (nei, sutrer ikke) Oppdaget det ikke med en gang da, for det tok visst litt tid for meg å oppdage kontrollpanelet m.m. og tar nok enda litt tid før jeg vet hvordan alt fungerer her, men det gjør liksom ingenting! Synes det er fint å være her jeg!

Jeg sjekket prikkene dine nå og jeg ser ingen røde (negative, minus) prikker. Bare grønne, positive poenggivende prikker. Jeg ser at du har fått 2 "grønne" tilbakemeldinger uten kommentar på introduksjonstråden din, men de er like fullt grønne, positive.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 19:52   #117
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det tviler jeg på, selv om jeg ikke skal si det for sikkert.Nei, det gjør du ikke. Du får bare tilgang til lukkede blogger når forfatteren legger deg inn på kontaktlisten sin.
I selve bloggedelen av forumet får du kun se blogger som du har tilgang til, enten fordi de er åpne eller fordi du har fått tilgang. Blogger som du ikke har tilgang til, får du ikke se i det hele tatt.

Under avataren til en bruker ser du hvor mange blogginnlegg en bruker har skrevet (gitt at brukeren har skrevet noen i det hele tatt), og hvis du klikker på bloggantallet kommer du enten inn i bloggen eller du får beskjed om at du ikke har tilgang.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Teofelia beskriver det fint. Jeg ville bare bekrefte det hun sier om at en kommentar i en blogg ikke sikrer tilgang videre dersom den blir lukket, da må forfatteren av bloggen legge deg til som kontakt.

Takk for svar, begge to.

Jeg trodde egentlig ikke det var så enkelt, men ble litt usikker da jeg leste det Teofelia skrev ang blogger og hvem hun gav tilgang til.

Gammel 15-06-08, 20:06   #118
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg trodde egentlig ikke det var så enkelt, men ble litt usikker da jeg leste det Teofelia skrev ang blogger og hvem hun gav tilgang til.

Nei, det var mer tenkt i retning av at: Hvis jeg vet hvem du er og blir litt mer kjent med deg, så åpner jeg gjerne bloggen min for deg. I tillegg til at jeg vanligvis ikke husker å åpne bloggen min for folk jeg ikke ser i bloggdelen av forumet.

Gammel 15-06-08, 20:10   #119
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Nei, det var mer tenkt i retning av at: Hvis jeg vet hvem du er og blir litt mer kjent med deg, så åpner jeg gjerne bloggen min for deg. I tillegg til at jeg vanligvis ikke husker å åpne bloggen min for folk jeg ikke ser i bloggdelen av forumet.

Ja, jeg skjønnte det, da jeg bare leste det en gang til.

Og jeg blir i grunnen veldig glad for bloggtilgang, om jeg får, men skjønner godt om du tenker at jeg er en du ikke er blitt kjent med.

Gammel 15-06-08, 20:13   #120
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En uskreven regel her på forumet (slik jeg oppfatter det) er at man må spørre om tilgang direkte. Hinting kan man gjøre på rommet sitt. Hvem var det som fant opp det uttrykket? Tinetoff?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.