Sv: FP - en venninneklubb?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Det tviler jeg på, selv om jeg ikke skal si det for sikkert.Nei, det gjør du ikke. Du får bare tilgang til lukkede blogger når forfatteren legger deg inn på kontaktlisten sin.
I selve bloggedelen av forumet får du kun se blogger som du har tilgang til, enten fordi de er åpne eller fordi du har fått tilgang. Blogger som du ikke har tilgang til, får du ikke se i det hele tatt.
Under avataren til en bruker ser du hvor mange blogginnlegg en bruker har skrevet (gitt at brukeren har skrevet noen i det hele tatt), og hvis du klikker på bloggantallet kommer du enten inn i bloggen eller du får beskjed om at du ikke har tilgang.
Du kan også gå inn i bloggdelen av forumet og finne "Blogger totalt:", øverst til venstre. Hvis du klikker på antallet der får du en oversikt over hvilke blogger som finnes.
Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.
Teofelia beskriver det fint. Jeg ville bare bekrefte det hun sier om at en kommentar i en blogg ikke sikrer tilgang videre dersom den blir lukket, da må forfatteren av bloggen legge deg til som kontakt.
Takk for svar, begge to.
Jeg trodde egentlig ikke det var så enkelt, men ble litt usikker da jeg leste det Teofelia skrev ang blogger og hvem hun gav tilgang til.
|