Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Låner ut barna sine

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 09:31   #12
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Låner ut barna sine

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme her. Et vennepar av oss skal ha begge barna (3 mndr og 4 år) fra søndag til tirsdag nå. Knerten er selvsagt for liten til å kjenne dem (han har truffet dem to ganger). Får da virkelig håpe han ikke får store traumer ...

(Synes dette programmet er helt teit og hadde aldri lånt bort barna mine til noe sånt, jeg reagerte bare litt på ordlyden i noen av innleggene her).

Men det blir også helt annerledes fordi du kjenner de som skal ha barna og har selv uttalt at moren er "flinkere med barn" med deg.
Om ikke det stemmer helt, så er det personer som du stoler på, og har sett i samspillsituasjoner med barn før.
I dette programmet, slik jeg har oppfattet det, så er det mennesker som er helt fremmede både for foreldre og barn, og da har man liten kontroll over hva som blir gjort og hvilket syn feks rådgiverne har på barneoppdragelse.

Uansett så forsøker jeg å se det fra barnas side i denne saken, fordi de ikke har noen mulighet til å uttale seg om hva de selv ønsker.
Jeg tror de hadde ønsket å slippe å være med på programmet hvis de kunne, og det er det viktigste argumentet for min del.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.