Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Låner ut barna sine

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 23:50   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Låner ut barna sine

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

De blir vel mest sannsynlig ikke det, men man vet aldri hvordan de som skal passe barna handler, og hvordan barna reagerer.
Gråt er jo disse barnas eneste måte å si ifra om de opplever noe som skremmende, og det er jo vi som foreldre som kjenner våre barns gråt og kan skille mellom om barnet forsøker å formidle sult, redsel eller smerte.
At dette skal overlates til vilt fremmede som ikke har erfaring med barn, og som ikke kjenner barnet overhode, synes jeg er forferdelig trist og ytterst uheldig for barnet.

Ja jeg syntes det høres helt dustete ut, men jeg tror neppe barnet får varige men.. Det var mitt poeng.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.