Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forholder du deg til organdonasjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 10:25   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Hvordan forholder du deg til organdonasjon?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ellers sier era mye bra, og jeg tenker at barn er unntaket her, det er ikke det man tenker på når man akkurat har mistet barnet sitt.

Helt enig, men samtidig sitter det folk med dødssyke små barn som faktisk dør i kø mens de venter på nye organer, og for dem å vite at folk heller vil la organene gå til spille fordi det er for tøft å donere dem bort når barnet allikevel er dødt ... Jeg forstår så inderlig godt begge sider, det er en uutholdelig situasjon. Men jeg prøver å tenke så godt jeg kan på at jeg i løpet av et halvt sekund ville ha tatt imot organer til mitt eget barn, og da bør det også gå andre veien. Men det er ikke lett, jeg håper jeg aldri trenger å ta stilling til det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.