|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og ned
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!
|
|
|
#3 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ring igjen....
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt utrolig ... Det er helt horribelt at man ikke blir tatt på alvor, jeg kjenner jeg får lyst til å skrike! Nei, man må rett og slett være frekk og KREVE at dyrlegen ser på dyret. Det samme gjelder jo på sykehus og legevakt. Står man ikke på og er frekk i trynet, risikerer man tragiske utfall!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Stakkars pus. Håper det er noe veterinæren kan fikse. Det høres ille ut og jeg syns det er sjokkerende at du ble bedt om å se det an når du fortalte veterinærvakten hvor syk pus var. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Åh, stakkars pusen din. Helt tydelig at dette er smerter, og ikke noen rare pubertetsfakter iallefall.
|
|
|
|
#7 |
|
Opp og ned
|
Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!Da ligger hun i buret og jeg er på tur inn til dyrlegen med henne. Hun er fortsatt slapp og hylte da jeg løftet henne opp i buret. Hun har spist litt og det er jo bra håper jeg. At hun fortsatt tar til seg mat. Nå har hun nå spist dobbelt opp en hva normalt er bestandig, så matvett har hun da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|