Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn er ikke alt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-08, 12:01   #9
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn er ikke alt

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Hm, jeg er usikker på om det er det det handler om. Jeg var veldig forberedt på at livet skulle endre seg dramatisk, men var ikke i stand til å forutse min egen reaksjon på det. Jeg følte at jeg mistet meg selv og at jeg plutselig var lenket til en oppgave jeg ikke egnet meg til. Alt jeg var flink til og som vanligvis ga med identitet og inspirasjon, var jeg avskåret fra å delta i.

Jeg har hatt ammeproblemer med begge to, og ser at det var veldig utslagsgivende for at barselperioden ble så tøff. Å slite med å tilfredsstille babyens aller mest basale behov gjorde meg veldig usikker, rett og slett.

Jeg mener også at jeg var rimelig forberedt, jeg visste at det hele garantert ikke kom til å bli en dans på roser. Jeg vil vel ikke si at noe kom som et sjokk. Det jeg ikke var forberedt på var hvor altomfattende det var å få barn, altså graden av det. Jeg tror knapt noen kan være forberedt på det med mindre de har hatt ansvar for spedbarn før de fikk sine egne.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.