|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Tror du han hadde kjøpt ny bil om han hadde vært ekstremt negativ? Og er det ikke naturlig å tro at jeg ville visst noe om sinnstilstanden hans på forhånd, og hva jeg kan tillate meg å si? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Electronica, det går litt på hvordan du framstiller det, akkurat som andre har valgt feil partner fordi det kan være uenighet om antall barn, og at det er grunn til at de har tatt noen uoverveide og lite gjennomtenkte valg i livet fra begynnelsen av. Selv om noen (les:du) har planlagt og kontrollert livet ditt og at det har blitt nøyaktig slik du har tenkt, betyr ikke at andre som møter på uante problemer og kompromisser gjennom livet er så annerledes alikevel. Og det at du setter antall barn foran veldig mye annet er ikke dermed det som gjelder for alle. Jeg aner en nedlatenhet og manglel på forståelse for andre.
|
![]() |
| Emneord |
| grupper, konservativ, rødstrømper |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|