Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 15:40   #281
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Det jeg mente var jo at kanskje er det ikke så farlig å få et barn til som en del menn tror.

Så til en mann som ikke ønsker flere barn fordi han rett og slett ikke makter/har kapasitet, er det bare å si: "Neida, kjære, dette vet jeg bedre enn deg, så selv om du ikke vil ha barn, skal vi ha et til. Ja, for ellers kan ikke vi ha noe lykkelig samliv sammen, skjønner du. Og det blir så bra skal du se!"

Uten å utlevere for mye: Vi har vært igjennom disse diskusjonene over en lang periode nå. Vi har det utrolig bra sammen, men dette har vært en vanskelig diskusjon fordi det ikke finnes noen kompromier. Mitt ønske om flere barn er sterkt, men det er helt absurd for meg å bryte opp det veldig bra livet vi har fordi jeg måtte ut og finne en ny mann å få barn med. Jeg synes du, Electronica, viser en total mangel på evne til å sette deg inn i andres situasjon. Jeg synes du er arrogant og nedlatende og overbevist om at ditt synspunkt er fasit.

Jeg skjønner mer og mer at jeg tenker veldig ulikt fra Electronica.

Gammel 19-12-08, 15:44   #282
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Når du skriver "hva blir det neste, liksom" tolker jeg det som spydighet fra din side.

Ja du tolker. Jeg skrev det for å vise at dersom jeg hadde hatt en partner som kom med et ultimatum, så hadde jeg ikke klart å tro på at det var bare for denne ene gangen, men tenkt at om man har evnen til å gjøre det en gang, så kommer det noe senere også. Det var ikke ment som en nedvurdering av hvor sterkt barneønske kan være. Du kan godt ta deg bryet en gang og spørre om hva folk faktisk mener før du blir så personlig.

Men jo, jeg opplever deg som veldig nedlatende og arrogant i måten du ordlegger deg på. Nå er jeg neppe den rette til å uttale meg om akkurat det, men du skriver om forskjellene på en sånn måte at jeg ikke kan noe for det.

Jeg er klar over at du ofte synes jeg er nedlatende ovenfor deg. Det har tildels med måten du tolker ting på, tildels med at jeg anser deg ikke for noe tandert vesen jeg må være svært forsiktig med.

Gammel 19-12-08, 15:45   #283
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Esme nedlatende??? Det har jeg ALDRI sett. Trur eg.

Gammel 19-12-08, 15:45   #284
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg synes du, Electronica, viser en total mangel på evne til å sette deg inn i andres situasjon. Jeg synes du er arrogant og nedlatende og overbevist om at ditt synspunkt er fasit.

Jeg har ikke mye til overs nei for de som til tross for kvinnenes indelige ønske og forsøk på å overbevise, likevel tror at flere barn vil være uoverkommelig i det livet de lever. Til det har mine egne barn gitt meg for stor glede. Å velge en partner som var så ulike meg selv synes også veldig fremmed.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:48   #285
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke mye til overs nei for de som til tross for kvinnenes indelige ønske og forsøk på å overbevise, likevel tror at flere barn vil være uoverkommelig i det livet de lever. Til det har mine egne barn gitt meg for stor glede.

Jeg merker meg at du fortsatt er bestemt på at det er gutta som sier nei.

Men hey, jeg kan godt diskutere noe annet jeg er uenig i. :bring it on!:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:48   #286
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå drar dette ut i langdrag, og plutselig har jeg blitt en som tvang mannen min til å få barn og som er både hensynsløs og diverse.

I utgangspunktet mente jeg man burde finne en partner som hadde lik tankegang som én selv, så slapp man slike sjokkartede opplevelser. Hvis man likevel fikk dem, så burde man kunne argumentere for hvert sitt ståsted, uten at den som sier nei automatisk bestemmer. Det er ikke sagt på forhånd at det å ikke få barn vil være det beste for forholdet. Mange synes å tro at å presse litt betyr at man får et barn som far ikke elsker. Da er man i så fall sammen med feil person i utgangspunktet. Jeg mener fortsatt at har du fått ett barn og du og mannen klarer dette utmerket, og du har full tiltro til din mann som forelder, så burde han da klare å få nr.2 også, om han ikke er redd for at dette vil hemme han mer i det livet han lever. At søsken til unge nr.1 og ditt ønske om et til barn, er viktigere enn hans eventuelle ønske om mindre forpliktelser og mas. Nå snakker vi ikke om angst og andre virkelig alvorlige motforestillinger. Jeg tror heller ikke at litt lett press er skadelig verken for parforholdet eller for ungen som kommer. Det er å undervurdere ens egen kjennskap og kompetanse på eget forhold og ens partner personlighet. I alle fall hos oss. Og kanskje kan jeg ta litt lett på dette fordi å velge å få et barn var et så veldig lett valg for oss. Og etter at vi hadde fått nr.2, så hadde jeg ingen betenkeligheter med å velge å få nr.3 med min mann. Selv om han trengte en liten dytt. En dytt jeg kunne gi, fordi jeg etter 11-12 år visste hvordan vi begge er og hva vi kan klare.

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne... Jeg har en partner som har lik tankegang som meg. Han er glad i barn, har enorm glede av de to barna vi har fått og hans ønske om barn var i utgangspunktet like stort som mitt, men samtidig så han at for han så var det mer krevende å bli far enn han hadde tenkt seg. Det er ikke noe ønske om "mindre forpliktelser og mas". For noe tull!

Jeg er sammen med riktig person. Det er jeg 100 % sikker på. Og selv om det er tøft for meg å ikke skulle få flere barn, har jeg stor respekt for mannen min som faktisk tenker over hva det innebærer å være far, ikke tar lett på det og ser sine egne begrensninger i forhold til det.

Jeg kan ikke se at mitt "inderlige ønske" skal kunne overkjøre hans følelser på dette feltet.

Gammel 19-12-08, 15:49   #287
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg er klar over at du ofte synes jeg er nedlatende ovenfor deg. Det har tildels med måten du tolker ting på, tildels med at jeg anser deg ikke for noe tandert vesen jeg må være svært forsiktig med.

Selv om jeg oppfatter deg som nedlatende og spydig er tærne mine korte og jeg tar meg ikke nær av noe av det. Men jeg leser hva du sier, og når jeg leser innlegget ditt (det første jeg kommenterte) en gang til, innser jeg kanskje at jeg hadde vrangbrillene på. :selvinnsikt:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:50   #288
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Skremmern er den selvinnsiktigste.

Gammel 19-12-08, 15:51   #289
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå drar dette ut i langdrag, og plutselig har jeg blitt en som tvang mannen min til å få barn og som er både hensynsløs og diverse.

Du har vel egentlig ikke blitt verken det ene eller andre, og det er heller ingen som påstår at du har tvunget mannen din til noe som helst.

Jeg reagerte på utsagnet jeg har uthevet i sitatet under. Hvis du hadde opptrådt på den måten overfor mannen din i et såpass viktig spørsmål så ville det vært hensynsløst.

Vi skulle har barn, og tenkte vel på 2. Hadde mannen sagt nei etter vår fantastiske nr.1, så hadde jeg ikke tatt ham på alvor nei. "In your dreams", som ble sagt i en annen tråd her inne. Han var litt usikker dog, eller nr.2, om vi ville klare flere, men hadde ingen gode argumenter hvorfor, så han kjøpte bil som passet til tre barn.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:55   #290
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Skremmern er den selvinnsiktigste.

Ja.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:57   #291
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg reagerte på utsagnet jeg har uthevet i sitatet under. Hvis du hadde opptrådt på den måten overfor mannen din i et såpass viktig spørsmål så ville det vært hensynsløst.

Tror du han hadde kjøpt ny bil om han hadde vært ekstremt negativ? Og er det ikke naturlig å tro at jeg ville visst noe om sinnstilstanden hans på forhånd, og hva jeg kan tillate meg å si?

Nå var jo dette en hypotetisk situasjon, og veldig usannsynlig, og derfor også et svar som dette. I realistiske problemstillinger ville jeg nok voktet tungen min bedre.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 15:59   #292
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg vettafaen hva jeg mener med "syden", det er derfor det er et håpløst begrep.

Syden er dit charterfly går. :hjelpsom:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:03   #293
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du han hadde kjøpt ny bil om han hadde vært ekstremt negativ? Og er det ikke naturlig å tro at jeg ville visst noe om sinnstilstanden hans på forhånd, og hva jeg kan tillate meg å si?

Igjen, det er ditt eget utsagn og måten du fremstiller hvordan du ville opptrådt jeg reagerer på. Det fremsto som et generelt utsagn i innlegget ditt. Hvordan dere har kommet fram til antall barn og hvor mange dere har er forøvrig irrelevant her. Jeg betviler slett ikke at dere er skjønt enige om det, og godt er det.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:06   #294
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om jeg oppfatter deg som nedlatende og spydig er tærne mine korte og jeg tar meg ikke nær av noe av det. Men jeg leser hva du sier, og når jeg leser innlegget ditt (det første jeg kommenterte) en gang til, innser jeg kanskje at jeg hadde vrangbrillene på. :selvinnsikt:

Det er helt riktig oppfattet det, jeg kan godt være nedlatende og spydig når jeg blir sint. :enda bedre selvinnsikt:

Gammel 19-12-08, 16:08   #295
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg er nok blind og naiv. :danser videre:

Gammel 19-12-08, 16:09   #296
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dette blitt en barnetråd?
Sånn går det når man ikke er på nett før langt utpå dagen.

Om det er gruppeorientering her inne, så lurer jeg på hvilken grupper jeg tilhører? Jeg vet det iallefall ikke selv.

Ellers kan det med barn endre seg veldig underveis føler jeg. Det har det iallefall gjort for meg. Jeg har gått fra "mange" barn til max 2. Sånt vet man da virkelig ikke før man har fått barna og ser hva de krever av en?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:11   #297
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har to unger, og drømmeprinsen har ikke noen egne.

Jeg pleier ikke å nekte å få flere jeg. Hvis han vil ha egne så er det greit for meg. Jeg er jo glad i ham og ønsker å se ham lykkelig.

Så hver gang han ser med lengsel i blikket på barnevogner og store mager så kjøper jeg inn nugatti og cola med sukker, venter til han begynner å se skikkelig sliten ut av ti unger (de må jo få ha med venner hjem) som løper rundt speeda på sukker (får for himmelens skyld med de med adhd også), også spør jeg om han ikke har lyst på en liten til. Og det har han ikke da.

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:12   #298
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Electronica, det går litt på hvordan du framstiller det, akkurat som andre har valgt feil partner fordi det kan være uenighet om antall barn, og at det er grunn til at de har tatt noen uoverveide og lite gjennomtenkte valg i livet fra begynnelsen av. Selv om noen (les:du) har planlagt og kontrollert livet ditt og at det har blitt nøyaktig slik du har tenkt, betyr ikke at andre som møter på uante problemer og kompromisser gjennom livet er så annerledes alikevel. Og det at du setter antall barn foran veldig mye annet er ikke dermed det som gjelder for alle. Jeg aner en nedlatenhet og manglel på forståelse for andre.
Jeg og mannen som eksempel har fått to barn, det siste tidligere enn jeg kunne tenkt meg, men det ble en avtale etter mye press og mas fra mannen. Det gikk fint, men det kunne godt dårlig også, jeg hadde dårlige erfaringer fra førstemanns fødsel og første leveår. Så diskuterte vi et tredje barn og hadde lyst om hverandre til forskjellige tider og ble ikke helt kloke. Nå er vi enige om at vi ikke skulle ha. Det hadde blitt feil om en av oss skulle presset oss til dette, da det for meg og for resten av familien ville betydd en stor forandring og et annet liv i årene framover.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 16:13   #299
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sånt vet man da virkelig ikke før man har fått barna og ser hva de krever av en?

Jo, i følge Electronica gjør man visst det.

Gammel 19-12-08, 16:35   #300
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg tilhører dem som faktisk mener det er en del gruppeorientering her på dette forumet. Jeg har vel også en følelse av at ofte er det dem som bryter ut av gruppeorienteringen, som blir korrigert - naturligvis på moderate måter.

Jeg opplever at det største skillet går mellom de som kjenner hverandre og de som ikke kjenner hverandre (som forumbrukere). Brukere som er «velkjent» slipper unna med mer, siden det er så lett å tenke «åh, det der er bare så typisk Midim Mam», og ikke gidder å «korrigere» før det er strekt enda litt lengre enn hva en mindre kjent bruker blir arrestert på. Likedan kan ferske brukere som arresterer eller delvis misoppfatter erfarne brukere bli møtt med vel mye motbør, siden så mange mye lettere skjønner hva den erfarne brukeren egentlig mente, eller bare mener at «alle må skjønne at Skrommorn bare er slik».

Disclaimer: Enhver likhet mellom navnene over og eksisterende brukere som sikkert helt fint tåler å bli brukt som eksempler er selvsagt kun tilfeldigheter. Ikke på noen måte tenkte forfatteren på Madam Mim og Skremmern, for eksempel. Helt tatt ut av lufta. Jajamennsann!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
grupper, konservativ, rødstrømper

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.