Sv: Siv Jensen
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Eventuelt så er det ein minmal sjans for at mange av oss trur ein kjem lenger med dialog, gjensidig respekt og kunnskapsoverføring enn steile polariserte frontar. Er det noko som understøttar frammarsjen av ekstremisme så er det jo vi vs. dei-haldningar. Vis meg den feministen som synest undertrykking av kvinner (uansett kultur) er ok...
Når det er sagt så synest eg det også er betenkeleg at FrP-politikarar gjer seg til talspersonar for islamske kvinner si frigjering, samtidig som dei forfektar ein politikk som går ut på at norske kvinner i stor grad skal tilbake til kjøkkenbenken.
Så vidt jeg har oppfattet FrP så er det ikke sagt at kvinner SKAL tilbake til kjøkkenbenken. Men snarere at det bør være akseptert at noen VELGER det. At man ikke på død og liv skal presse kvinner til å jobbe, hvis de heller ønsker å være hjemme. Det finnes en del både politikere og såkalte feminister som mener at man "for the greater good" bør ha jobb, gjerne i tradisjonelle mannsyrker, enten man vil eller ikke.
|