Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 15:35   #11
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Greia er at svært mange i denne tråden og alle andre tråder som omhandler politikk på den norske høyresiden ikke tar fem øre for å snakke svært nedstettende om medlemmer av FrP, for ikke å snakke om velgerne. At man da skal være så hårsår at man blir fornærmet fordi jeg omtaler vår statsminister som "Jensemann" i stedet for "ærede herr Stoltenberg"... det blir for dumt.

Jeg tror ingen er verken hårsåre eller blir fornærmet over din bruk av kallenavnet "Jensemann". Jeg tok det opp fordi jeg synes den useriøsiteten du utviser ved å kalle ham "Jensemann", spenner bein på alle andre argumenter du måtte ha. Det er helt greit å fjase - like greit som å være pinlig korrekt - men min kritikk dreier seg at man må være bevisst hvilket budskap man ønsker å komme med. Når du blander saklige argumenter med fjollete kallenavn, ber du om å bli ignorert. Det blir nesten som å avslutte en velskrevet søknad med "Hilsen meg, lizzom".

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.