Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Det hender jeg lar bilen stå på tomgang (ikke utenfor en barnehage, men utenfor huset) og jeg hadde blitt dødsflau om noen hadde skrudd av tenningen. Jeg liker ikke å bli tatt på fersken i idioti. 
Til nå det beste svaret!
Jeg har aldri gått fra bilen på tomgang, verken med eller uten unger, men jeg har sittet med bilen på tomgang. Utenfor barnehage. Dette fordi parkeringsplassen var sånn laget til at man måtte flytte seg titt og ofte
for å slippe fram andre biler. Å starte bilen ørten ganger er ikke så bra det heller. Fikk aldri kjeft av noen og så aldri oppslag om at det var forbudt.
Her i junaiten er jeg stadig miljøsvin, for det er ikke aktuelt å slå av bilen når
det er 30-40 grader ute.
Men bil igjn i bil som går? No way, øde eller ikke øde.
Forøvrig er jeg mest imponert over det brennende engasjementet over tomgangskjøring vekker i folk her . Da er de nok håp for verden likevel . Seriøst, det er brea med engasjement, selv om jeg syns det å kaste nøkler på sjøen kanskje er litt over the topp hissig.
Ellers er jeg ganske enig i nam i denne tråden. Surprompen som ikke ville skru av kan man si mye om, men jeg blir litt sånn av engasjementet til enkelte i denne tråden, og lurer litt på hvor mye krutt som er igjen til de virkelig store kriminalitetene.
Med nærmere ettertanke er det situasjoner jeg også ville tatt nøklene ut av en bil som går, men jeg ville ikke kastet dem noe sted, men ventet til personen returnerte og forklart hvorfor jeg gjorde det