Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Norwegian (dn.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 00:45   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian

Det er selvsagt langt billigere for flyselskapene om folk bare har med seg håndbagasje, så dette bør jo være et effektivt sparetiltak. Jeg er veldig for enkle tiltak som gjør det billigere å fly, så lenge de ikke påvirker flysikkerheten (som for eksempel å droppe kaffeservering).

Jeg ser poenget ditt, Tutta, om at det kan bli veldig trangt i bagasjehyllene om enda flere skal begynne å ta med bagasjen inn, så det gjenstår å se om de klarer å gjennomføre det slik de har tenkt.

Det jeg i tillegg lurer på er om de klarer å få unna betalingen på en så enkel og kjapp måte at det ikke blir uendelig mye lenger å vente i kø når man skal sjekke inn bagasjen.

At jeg må betale 50 kr ekstra for å sende to kofferter, synes jeg ellers er helt uproblematisk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.