|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hemmeligheter i parforhold
Mener du virkelig at dersom en venninne betror deg noe som hun ikke vil at du skal si videre til noen, så forteller du det til mannen din likevel?
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Ja, det gjør jeg faktisk, med mindre det er en svært god grunn til å la vær.
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
For meg handler det faktisk om respekt. Om jeg hadde fortalt en venninne noe som var personlig for meg, og ba henne om å ikke fortelle det til noen inkludert mannen og hun gjorde det likevel så hadde jeg blitt sur, og ville nok aldri mer stolt på henne. Det samme gjelder andre veien, jeg fortalte aldri noe som venninnene mine delte med meg til eksen, det skulle da ellers bare mangle.
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Og da ber jeg om å få slippe å vite.
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Jaja, godt vi er forskjellige, jeg kunne ikke hatt en venninne som jeg ikke kunne snakket med om det meste.
|
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Hehe og jeg funker dårlig med veninner som forventer at jeg snakker om det meste
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg har forskjellige typer venninner altså, så det er ikke sånn at jeg forventer at alle skal fortelle meg alt, men nære venninner har jeg og de kan jeg fortelle det meste til(av det jeg selv vil fortelle selvsagt), og de kan fortelle alt til meg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|