|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Helt konge
|
![]() Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Det skal jeg ikke krangle på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ustabil
|
Ja noen av oss er vel kjappere til å få oversikten da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt konge
|
Vet du hva bina, jeg sier ikke dette for å være slem eller frekk, men det kan være lurt å ikke basere sine meninger kun på bruddstykker. Det kan være smart å utforske litt på hva som kan være mulig(e) sannhet(er), det gjelder selvsagt ikke bare i denne saken. Når du uttaler deg som om du vet den eneste sannheten (ja, slik oppfatter jeg det du skriver her), er det vanskelig i alle fall for meg, å ta deg seriøst. Da blir jeg flåsete og skriver svar til deg som jeg gjorde ovenfor. Beklager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ustabil
|
Det er klart du sier det for å være både slem og frekk, hva ellers skulle være grunnen? Du trenger da ikke beklage det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helt konge
|
Jeg mente faktisk ikke å være hverken slem eller frekk, grunnen til at jeg skrev det er at jeg er oppriktig opptatt av at det ikke finnes kun en sannhet og at jeg synes det er viktig å ikke trekke forhastede sluttninger basert på bruddstykker. Det jeg beklagde var at jeg faktisk, med hensikt, hadde skrevet frekke/ironiske svar til deg litt lengre opp i tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Hun beklaget at hun var flåsete i forrige innlegg. Det innlegget du siterte var da hverken slemt eller frekt.