Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Men det har jo egentlig ingenting med om hun eller de andre er veldig ok i RL, jeg skjønner at du kjenner henne eller har møtt henne, og jeg tviler ikke på at flere av de er det.
For orden skyld, jeg har aldri sett to minutter på Paradise, men klarer ikke å la være å lese om noe av det. 
Nei, men poenget mitt er at folk "kjenner" en realitydeltaker omtrent like godt som de "kjenner" en skuespiller basert på en rolle denne har spilt. Allikevel mener vi fort mye om folk fordi vi har sett dem på tv og gjerne blander reality med dokumentar, før man deretter mener at den er dum, den er snill, den er sånn og den er slik osv.
Min beskrivelse av denne personen er slett ikke snakk om hvorvidt jeg kjenner henne heller. For all del. Vi er jevnlig på samme sted til samme tid og prates gjerne da. Men inntrykket er slående ulikt det som fremstilles i media og i nettdiskusjoner, noe som jeg tipper har mye å gjøre med det glitterchick beskrev om hvordan realityprogram legges opp.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|