Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 22:53   #21
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Jeg har ikke sett på Paradise Hotel, (ett sted går grensen) men her om dagen hørte jeg en diskusjon på radio om hvor lite smarte deltakerne i serien var. En av damene der inne prøvde visst å få fram hvor utrolig forskjellige hun og en konkurrent var; Altså, hun er jo den der jordnære typen og sånn, mens jeg, jeg er liksom mer sånn "down to earth," hvis du skjønner?
(Fritt etter hukommelsen.)

Jeg tar vel ikke for sterkt i når jeg påstår at verken down to earth, eller jordnær er det første som slår en når en ser (og hører) Paradise Hotel deltakere.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:05   #22
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hun fremsto vel ikke akkurat som den smarte jenta da hun var med i fjor, og har vel ikke akkurat satt seg selv i et bedre lys nå

Gammel 28-04-10, 23:15   #23
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er jo i interessant i forhold til hele konseptet reality er bygget på, som nettopp er basert på at (unge) mennesker tar dumme valg andre kan la seg underholde av.

Jeg for min del elsker virkelighets-TV, og er ikke enig i din definisjon av konseptet. Reality kan være så mangt, og jeg for min del simpelthen elsker realtyshows som 71 grader nord, Polititet, Grensevakten, Airline, Cops mm. Jeg ser derimot ikke på Paradise Hotel og lignende serier.

Gammel 28-04-10, 23:23   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greia med alle former for reality show er at det er en konstruert virkelighet, hvor deltakerne egentlig har lite de skulle ha sagt i forhold til hvordan de fremstilles. Produsenten bestemmer hvem som skal fremstilles som slem, dum, naiv, intrigemaker, grei, vinnermateriale osv. Dette også i "snille" versjoner som 71 grader nord. Jeg tror det er mange av deltakerne som ikke skjønner dette, og tenker at de skal greie å vise en kul side av seg selv. Selvfølgelig er ikke programmene like ille, men det er en konstruert virkelighet som går ut på at vi som seere skal underholdes av hvilke personligheter deltakerne blir fremstilt som. Man kan ikke vinne i et konsept hvor produsenten har bestemt at det ikke er mulig for deg. Da tenker jeg ikke på vinne som i å få premien, men som å ha kontroll over hvordan man blir fremstilt.

Sist redigert av Tallulah : 29-04-10 kl 19:36.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:26   #25
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Da er du snillere enn meg. For jeg føler litt slik:

Seriøst? Tenkte hun ikke på det før hun deltok?

Signerer

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:28   #26
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos Cops: Mannen min tittet innom det her en dag og jeg undrer meg om det er lov å sende slikt? Er det lov å filme mennesker som blir arrestert for ulike lovbrudd og vise det på TV? Jeg kan ikke forstå at lovbryterne har godtatt dette for de blir ikke akkurat heldig fremstilt!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:33   #27
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Greia med alle former for reality show er st det er en konstruert virkelighet, hvor deltakerne egentlig har lite de skulle ha sagt i forhold til hvordan de fremstilles. Produsenten bestemmer hvem som skal fremstilles som slem, dum, naiv, intrigemaker, grei, vinnermateriale osv. Dette også i "snille" versjoner som 71 grader nord. Jeg tror det er mange av deltakerne som ikke skjønner dette, og tenker st de skal greie å vise en kul
side av seg selv. Selvfølgelig er ikke alle like ille, men det er en konstruert virkelighet som går ut på at vi som seere skal underholdes av hvilke personligheter deltakerne blir fremstilt som. Man kan ikke vinne i et konsept produsenten har bestemt at det ikke er mulig for deg. Da tenker jeg ikke på vinne som i å få premien, men som å ha kontroll over hvordan man blir fremstilt.

Jepp.
Jeg ser forresten på noe reality selv. ("The biggest loser") Etter noen sesonger ser man jo et mønster.

Når vi snakker om dumhet og naivitet. En ting er unge og "dumme" folk som er med på f.eks. Paradise hotel. Men hva med alle rimelig godt voksne som sitter der og hater den deltakeren, elsker den deltakeren osv. og tror de faktisk kjenner de de ser på tv-skjermen? Hvor dumt og naivt er ikke det? Bør ikke sånne serier tas med en klype salt?

Hadde nevnte realitydeltaker blitt fremstilt på tv slik bl.a. jeg har oppfattet henne i RL tror jeg hun hadde fremstått veldig, veldig annerledes. Hun er dyktig, hun er hyggelig å prate med, lite overfladisk og veldig engasjert. En empatisk person folk har sansen for og føler seg vel med. Men det blir nok for kjedelig for tv, tipper jeg.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:35   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jepp.
Når vi snakker om dumhet og naivitet. En ting er unge og "dumme" folk som er med på f.eks. Paradise hotel. Men hva med alle rimelig godt voksne som sitter der og hater den deltakeren, elsker den deltakeren osv. og tror de faktisk kjenner de de ser på tv-skjermen? Hvor dumt og naivt er ikke det? Bør ikke sånne serier tas med en klype salt?

Jo. Og det er minst like dumt å f.eks starte facebookgrupper hvor man hater personer fra TV, det er jeg enig i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:40   #29
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Men det har jo egentlig ingenting med om hun eller de andre er veldig ok i RL, jeg skjønner at du kjenner henne eller har møtt henne, og jeg tviler ikke på at flere av de er det.
For orden skyld, jeg har aldri sett to minutter på Paradise, men klarer ikke å la være å lese om noe av det.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:45   #30
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Men det har jo egentlig ingenting med om hun eller de andre er veldig ok i RL, jeg skjønner at du kjenner henne eller har møtt henne, og jeg tviler ikke på at flere av de er det.
For orden skyld, jeg har aldri sett to minutter på Paradise, men klarer ikke å la være å lese om noe av det.

Nei, men poenget mitt er at folk "kjenner" en realitydeltaker omtrent like godt som de "kjenner" en skuespiller basert på en rolle denne har spilt. Allikevel mener vi fort mye om folk fordi vi har sett dem på tv og gjerne blander reality med dokumentar, før man deretter mener at den er dum, den er snill, den er sånn og den er slik osv.

Min beskrivelse av denne personen er slett ikke snakk om hvorvidt jeg kjenner henne heller. For all del. Vi er jevnlig på samme sted til samme tid og prates gjerne da. Men inntrykket er slående ulikt det som fremstilles i media og i nettdiskusjoner, noe som jeg tipper har mye å gjøre med det glitterchick beskrev om hvordan realityprogram legges opp.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 29-04-10, 00:11   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ikke sett på Paradise Hotel, (ett sted går grensen) men her om dagen hørte jeg en diskusjon på radio om hvor lite smarte deltakerne i serien var. En av damene der inne prøvde visst å få fram hvor utrolig forskjellige hun og en konkurrent var; Altså, hun er jo den der jordnære typen og sånn, mens jeg, jeg er liksom mer sånn "down to earth," hvis du skjønner?
(Fritt etter hukommelsen.)

Jeg tar vel ikke for sterkt i når jeg påstår at verken down to earth, eller jordnær er det første som slår en når en ser (og hører) Paradise Hotel deltakere.

Mener jeg hørte dette ble sagt på spøk i et komisprogram av noe slag jeg? Torsdag-noe, mener jeg at programet het.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 00:15   #32
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men poenget mitt er at folk "kjenner" en realitydeltaker omtrent like godt som de "kjenner" en skuespiller basert på en rolle denne har spilt. Allikevel mener vi fort mye om folk fordi vi har sett dem på tv og gjerne blander reality med dokumentar, før man deretter mener at den er dum, den er snill, den er sånn og den er slik osv.

.

Men dette er jo noe folk flest(?) er klar over, og noe man kanskje bør tenke over før man melder seg på et slikt program. Og til syvende og sist er det frivillig å drikke seg dritings, hoppe i høyet og kle seg naken foran kamera.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 00:18   #33
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mai gådd. Jeg orker ikke le engang, jeg blir bare helt matt. Det er forbausende mange som krever å få fjernet info om seg selv på nettaviser i ettertid. Ville noen bedt en papiravis skrive dementi for enkeltpersoners unge dumhet?

Spar meg.

Gammel 29-04-10, 01:05   #34
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Men dette er jo noe folk flest(?) er klar over, og noe man kanskje bør tenke over før man melder seg på et slikt program. Og til syvende og sist er det frivillig å drikke seg dritings, hoppe i høyet og kle seg naken foran kamera.

Klart det. Tenk om ingen noensinne gjorde ting som de burde visst bedre enn å gjøre. Men slik er det jo ikke. Ihvertfall ikke i ungdomstiden.

Folk flest burde jo også ha fått med seg hvordan "realitybransjen" fungerer, men det hindrer heller ikke mange i å fremstå som rimelig naive når de mener massevis om folk de har sett på tv i noe de tror nærmest er en dokumentar.

Når noen jeg kjenner forteller meg at de "hater Victoria i Paradise hotel for hun er sånn og slik", så flirer jeg nok mest av den engasjerte realityseeren, gitt.

Sist redigert av kie : 29-04-10 kl 01:14.
Gammel 29-04-10, 09:04   #35
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Apropos Cops: Mannen min tittet innom det her en dag og jeg undrer meg om det er lov å sende slikt? Er det lov å filme mennesker som blir arrestert for ulike lovbrudd og vise det på TV? Jeg kan ikke forstå at lovbryterne har godtatt dette for de blir ikke akkurat heldig fremstilt!

Det er jo lov hvis man samtykker, og hvis du ser flere episoder av Cops vil du også se at en del mennesker er blurry.

Gammel 29-04-10, 10:02   #36
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Hvor gjennomtenkte var vel våre valg i ungdomstiden?

Jeg var voksen når jeg var 22, og jeg anser andre 22 åringer også for å være voksen og ansvarlig. Mine lite gjennomtenkte valg var i alderen 13-16, og selv da var jeg opptatt av konsekvenser, selv om jeg ikke hadde kunnskap nok om verden til å kunne se alle konsekvensene.

Gammel 29-04-10, 10:30   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Klart det. Tenk om ingen noensinne gjorde ting som de burde visst bedre enn å gjøre. Men slik er det jo ikke. Ihvertfall ikke i ungdomstiden.

Folk flest burde jo også ha fått med seg hvordan "realitybransjen" fungerer, men det hindrer heller ikke mange i å fremstå som rimelig naive når de mener massevis om folk de har sett på tv i noe de tror nærmest er en dokumentar.

Når noen jeg kjenner forteller meg at de "hater Victoria i Paradise hotel for hun er sånn og slik", så flirer jeg nok mest av den engasjerte realityseeren, gitt.

Jeg synes valget deres om å bli med på et sånt type realityprogram og diverse glamourbilder er lite smart og teit, og at det er ganske åpenbart at man mest sannsynlig vil angre på alt som kommer i media senere. For all del, det er lov å angre og det er lov å prøve å fjerne noe av det som ligger ute, men jeg synes det er naivt og veldig etterpåklokt. Selv om man er 20 eller 24, så er man ikke fritatt fra å tenke i forkant av noe man gjør. Jeg også ler av de som lever seg inn i programmet, men det er på siden av dette temaet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 10:33   #38
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett Paradise hotel annet enn reklameinnslag, men på en måte så blir jeg langt flauere på Charter-Svein (?) enn disse ungdommene? Jeg tror også at Paradise hotel hadde vært langt mer forferdelig/flaut hvis det var 40-åringer som deltok.

Gammel 29-04-10, 10:42   #39
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Etterpåklokskapens lys kan være ubehagelig brennende ...deal with it!

Gammel 29-04-10, 14:52   #40
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg tror også at Paradise hotel hadde vært langt mer forferdelig/flaut hvis det var 40-åringer som deltok.

Hell Hotel.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.