|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i media
Ja, det er et dilemma - hvordan kan pedofile vite hvem det er trygt å betro seg til? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
De trenger ikke skille på det. En stor del av greia er jo nettopp å stå i den. Noen ganger må man la bygdefolket rase fra seg - og stå der like stødig selv og vise at man er et bedre menneske enn antatt. Og det går ikke om man ikke faktisk tør stå for det man har gjort. |
|
|
|
#3 |
|
Sperret
![]() |
Hmmm...men hatet og utstøtningen gjør jo at det er så og si umulig for de å innrømme det. Det finnes folk som er langt mindre åpen på dette området enn deg. Folk som ikke vil sky noen midler for å skade noen som innrømmer å ha begått overgrep. Så det er ikke rart de nekter skyld. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i mediaInteressant diskusjon.
|
|
|
#5 |
|
Sperret
![]() |
Hei USA Sist redigert av Kristoffer : 15-10-10 kl 11:46. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sperret
![]() |
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i mediaOg litt tilleggsinfo om USAs lover: Det står også barn på disse listene. Og barna må følge lovene slik voksne overgriper gjør. Det betyr at barn ofte må flytte fra familiene sine, fordi de ikke får lov til å bo i nærheten av barneskoler etc. Det er fullt av hjemløse overgripere, i enkelte store byer er det ikke lov til å bo i hele tatt. Tror det var San Francisco, men husker ikke helt. Sist redigert av Kristoffer : 15-10-10 kl 11:46. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Aha. Jeg hadde ikke fått med meg at du var han i artikkelen (som jeg ikke har lest heller). Men burde gjøre før jeg diskuterer videre.
|
|
|
#8 |
|
Sperret
![]() |
Ja, USA er totalt ute å kjøre, håper ikke du blir fornærmet |
|
|