|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-er
Så du kaller meg ikke bare dum, men nå er jeg lystløgner også? Sist redigert av Fruktflua : 15-10-10 kl 21:42. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Ja, du er en lystløgner av rang! Du skriver ingenting om bakgrunnen for den røde prikken du fikk av meg, i stedet velger du altså å lesse av deg noe kvasipersonlig i en somewhat generell tråd som omhandler PM-er og prikker, og som ikke akkurat stiller vedkommende du skriver om i særlig godt lys. Jeg har ikke nektet for at jeg sendte deg den prikken, eller at jeg fikk en prikk der du kalte med evneveik i retur. Skal du oute og sutre, må du nesten ta med begynnelsen også. Jeg har ikke hatt noe med deg å gjøre (på det planet) før du skrev det innlegget i spinofftråden, hvor du usaklig og helt uten sammenheng, limer inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum. Og hvor du hentyder at jeg er uærlig og spiller med falske kort. Det er KLART du får en rødprikk for et sånt stunt!
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 15-10-10 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er søren meg ikke helt god, det skal du ha. Og jeg blir faktisk litt overrasket over at du tar "outingen" min så seriøst - jeg er jo bare helt teit, og du, du bryr deg vel ikke om tamme naut som meg? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|