Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er rød konditorfarge halal?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 22:48   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er rød konditorfarge halal?

Det slår meg at jeg kunne ha dummet meg loddrett ut mange ganger. Jeg fikk jo bakoversveis i førsteklasse da ei av jentene ikke kunne spise pølser. (Norsk utseende jente, norsk navn, norsk mor, men en muslimsk far jeg ikke hadde møtt). Jeg tenker sjelden over religionen til folk med mindre de går med religiøse hodeplagg eller jeg har snakket med dem om det. Det kunne derfor fint ha vært meg som serverte pølser til halve nabolaget, og det kunne fint vært svin også hvis jeg ikke hadde fått med meg at det var muslimer. Og her slo det meg med et brak - kanskje det er dette som er grunnen til at en gutt i klassen til eldstemann ikke møter i noen bursdager. Veldig synd i såfall, jeg tilrettelgger gjerne når jeg vet.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.