Sv: Hvorfor er du anti-Halloween?
Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.
En sa han ikke visste de andre to sa med stor selvsikkerehet, at de feirer fordi de er så glad for at noen endelig er døde og derfor feirer vi!!! Hallloo er det bare jeg som hører hvor uffatelig galt det høres ut at barn tenker sånt??
Har du spurt en fireåring hvorfor man feirer påske noen gang?
Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.
Og jeg hater at folk ringer på døren min, virkelig hater!! Vi skrudde av ringeklokken og var helt mørkt men de ga seg ikke! Hvorfor skall jeg ha egg kastet på min dør, hysterisk bjeffende bikkjer som tror folk nærmest bryter inn, mens barna er så redde at de ikke tør å sove?? Kun fordi jeg ikke vill feire en helt meningsløst ting som folk ikke vet hva er en gang! Og det er for meg veldig ubehagelig å gå rundt og føle at jeg må gjemme meg i mitt eget hus fordi jeg ikke feirer det de "feirer"
Jeg mener selvfølgelig at folk ikke skal kaste egg på dørene, men har du hengt opp en lapp om at dere ikke feirer Halloween? Altså, om jeg ikke hadde likt Halloween og ikke taklet å åpne og si sorry selv, så hadde jeg heller lagt ut godter i en pappkrus på trammen og skrevet lapp om å forsyne seg heller enn å sitte og gråte på innsiden og skremme barna mine altså. Om barna dine er redde så er fordi du oppfører deg som om det er farlig at noen ringer på.