Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 08:24   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Sesongdiskusjon] Juleavslutning for skolen - i kirken

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da har du misforstått.

Jeg kan jo ikke svare for hva du har diskutert, men jeg har iallfall ikke misforstått hva jeg har diskutert.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns det er rart at folk som SELV er avslappede til religion og forkynning (som jeg: Tross søndagsskole, Santalmisjonens barneforening, bedehus, tensing og kirkegang så ble jeg en happysnappy, kirkegående-hver-jul hedning til slutt. ), ikke ser at for andre kan deres ateisme eller humanisme eller agnostisme eller whatever faktisk være en greie som stikker ganske dypt?

Som har egne og personlige og dyptfølte grunner til å mislike forkynnelse overfor sine egne barn.

Snodig.

Jeg har ingen problem med å forstå det, og har ikke inntrykk av at så mange andre her har det heller. Det er iallfall veldig få som har sagt "er det så nøye, da- la nå ungen gå i kirka!" Tror ikke så mange på FP synes det er rart eller dumt at noen ikke ønsker å gå dit, og helt ærlig skjønner jeg ikke helt problemet så lenge skolen har et godt alternativ til de som ikke blir med. (På vår skole var alternativet så godt i år at ingen av mine blir med, tidligere søndagsskolegjengermor til tross ) Nå diskuterer jeg ikke brevet til aC, (som gikk over grensen, synes jeg) men sånn generelt.

Og" brenne i helvete" - taler på skolegudstjenesten? Kom igjen!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.