Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger virkelig flere

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 08:51   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger virkelig flere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bare middag? Ikke vin og overnatting?
Nei, da tilhører du nok ikke eliten.

Pokker! Jeg må tydeligvis ty til mer krevende sjangre.

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Denne tråden har jo bare tatt av siden jeg var innom sist. Nå er det jo ingen vits i å prøve å forklare meg, eller å påpeke at rine skrev noe av det samme som meg (i innlegg #96), men ikke fikk noen negative tilbakemeldinger. Men at når jeg skriver noe lignende, ja da skal man tynes.

Hilsen Lille meg - uten både skruer opp i lårbeinet og uten å ha lest husets Terry Pratchett-bøker. Skikkelig ute, altså!

Hvor har jeg skrevet det samme som deg? Jeg er gørrlat og gidder ikke bla tilbake i tråden, ergo må du forklare deg her.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes ikke akkurat du ble "tynt", LM. Dessuten mener jeg bestemt at det var et par som antydet at grunnen til at rine får flere grønne prikker nå enn før er at hun nå skriver og/eller diskuterer bedre.

Æsj, jeg gadd ikke kommentere alt det der i går og prøvde å fjase det bort med en limerick, men nå føler jeg litt for å utdype litt: Jupp, det stemmer nok at jeg diskuterer bedre enn da jeg først kom hit. Jeg var jo helt uerfaren med forum og var ikke klar over at det ble forventet at man faktisk skulle sette seg inn i ting og virkelig ble nødt til å argumentere for synet sitt. Jeg har nok alltid kunnet det, men som den late person jeg er, prøver jeg jo i det lengste å slippe unna med det som tar minst tid og tankevirksomhet. Jeg tror likevel ikke det er den eneste grunnen til at jeg får flere grønne nå enn tidligere, det har vel også noe med at flere kjenner meg og ikke føler så stort behov for å "sette meg på plass" som de gjorde i begynnelsen, evt. ikke gidder å prikke og kommentere på de samme tingene som de alltid har gjort. Og så blir man jo lei med årene også. Det er ikke alltid jeg gidder å gå inn i en diskusjon selv om jeg er veldig uenig og har nye synspunter på noe rett og slett fordi jeg vet at det tar mye tid å følge opp.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

For ikke å snakke om det tøffe faktum at rine tillegges å ha endret sine meninger - mens på et par områder vet jeg ihvertfall at det er mine som er endret.

Jeg tenkte faktisk litt på det da noen sa at jeg var blitt FPifisert. Jeg tror ikke det handler om at jeg har endret meningene mine. Jeg synes fremdeles det er merkelig å være fulltendig firkantet, alltid, når det gjelder bilsikring, at det er for mange nordmenn som sutrer seg til sykemelding og at feminisme for enhver pris blir komisk og virker mot sin hensikt, (så vidt jeg husker er dette emner der jeg pleier å få røde prikker) og jeg er heller ikke redd for å si hva jeg mener. Konklusjonen må altså bli det jeg skrev som svar til Skilpadda lenger oppe her. Trur eg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.